Billeder fra 1. afdeling af HeelsOnWheels

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Nelmark
Ny på Hustleren

Post by Nelmark »

Sanne O........

Glæden var helt på vores side.......jeg er klar som cheerleaders / hjælper igen til næste løb....

De bedste hilsner
Nelmark
Niels P
3000+ posts = spammer

Post by Niels P »

lige for at slå det fast så var det absolut ikke for at nedgøre pigernes fart. Faktisk måtte SteenGoeBen og min unger i fællesskab dæmpe farten på mange af pigerne som med uforfærdethed drønede mod grøften lige inde målet. Som mange af billederne også med tydelighed viser så blev det langt fra opfattet som en hyggetur, selv om de fleste med garanti syntes det var hyggeligt både før og efter og jeg er helt sikke på at der var mange der fik flyttet nogle grænser og er det ikke det det et eller andet sted handler om.
Jeg er også overbevist om at WAT pigerne har ramt rigtigt med denne CUP og har fundet et uopfyldt behov. Og det mener jeg selv om jeg ikke fik lov at starte i BOX 2. Det eneste problem er vel at det bliver sværer og sværer at finde en barnepige når drengene skal ud og lege i skoven - men sådan er der så meget. Ellers må man jo bare gøre som Casper O: Iføre sig WAT uniform og snige sig med 8)
/Niels
Hanne
Med nyvasket cykel

Post by Hanne »

Kommer lige lidt sent på banen her - men her er så min kommentar til løbet.
Det var et super sjovt løb - det var det gode humør der drev os alle frem. Jeg var ikke 100 % fit for fight så jeg valgte at hjælpe Niels's kæreste Christina, da det var hendes første løb. Jeg tror hun fik en god oplevelse , selvom hun fik lov at knokle for det ;)..
Ruten var nem - så der var plads til de helt nye på MTB hvilket glæder mig, da vi skal have endnu flere tøser med til det her - og den var sjov, der var rig mulighed for at lave ræs.. ( og lave hop op af den grøft der var ;) )..
Næste gang deltager jeg som "rigtig deltager" da det er i min yndlingsskov. Tisvilde..
Men Anne - glæd dig.. det er SÅ mærkeligt at der kun bliver sagt : "velkommen de damer".....
Jeg tror at det er et løb der er kommet for at blive..

Kh
Hanne
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Post Reply