Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:
Casper: 29" er S-Works HT og kommer mellem oktober og April.
Der kommer vist såmænd nok også en Epic 29"er, så Jakob, så kan du få dig en ordentlig cykel med dæmper i bagen....
Jo, men det er jo nu jeg skal have en fully, til N24. Vil heller ikke shoppe en 50.000kr 29' fully, når jeg ikke har kørt mere end 3 kilometer på en 29' HT i min tid En HT (sammen med min 26' Epic) må være sagen.
Ja det havde været rart hvis i var stoppet da vi råbte, jeg forsøgte forgæves at finde jer!! jeg er ikke så skarp i det røde sport, så jeg endte med at fare vild.
Så næste gang skal vi så ikke samle op lidt oftere. Vi stod ved Caspers Cykel i min. 10 minutter.
Men udover det, så tak for en dejlig våd tur.
Ingen hørte noget, vi ventede også ca. 5 min og kørte derefter tilbage mod punktet hvor vi så jer sidst. Vi kørte ikke meget mere end 1 - 1.5 km frem efter vejen hvor I var med.
Det viser bare at vi skal have telefoner med og kode hinanden ind.
Casper Fabricius wrote:I kunne jo også stoppe når folk råber defekt . Min bagbremse gik kold, måtte skilles ad og jeg kørte over Værløse ad asfaltvej hjem.
Det er fordi du altid ligger nede bagerst i feltet. Op foran med dig. Så kan folk jo ikke undgå at se, du har defekt, når de kører forbi.