Night ride torsdag den 22.1.

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

The Lohmanns satser på at joine Sjællands bedste nightride arrangement - nu på 2. år!

Måske tager vi Katie Lohmann med? http://www.katielohmann.com/ - Måske deler hun boller ud når vi kommer tilbage?

<embed src="http://www.metacafe.com/fplayer/1473080 ... ohmann.swf" width="400" height="345" wmode="transparent" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" type="application/x-shockwave-flash" allowFullScreen="true"> </embed>Playboy Playmate Katie Lohmann
Niels P
3000+ posts = spammer

Post by Niels P »

Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:The Lohmanns satser på at joine Sjællands bedste nightride arrangement - nu på 2. år!

Måske tager vi Katie Lohmann med? http://www.katielohmann.com/ - Måske deler hun boller ud når vi kommer tilbage?
Ja så bliver der da lys nok i skoven med de forlygter :-''
/Niels
Philip Brint
Asfalt nej tak!

Post by Philip Brint »

Jeg tænker præmie pige til H12 :shock: :shock:
Rivette F8
Rasmus Birk
1 omgang efter

Post by Rasmus Birk »

Jeg elsker 100% naturlige kvinder... :lol:
Per Olsson
Bagfra højre-om!

Post by Per Olsson »

Desværre jeg må melde fra igen :roll: er nød til at arbejde hele aften. pænt bagud fortiden.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Finn Hansen
Helt uden hænder!

Post by Finn Hansen »

99% sikkert at jeg kommer

Hilsen
Finn Østerbro

Kæden skal holdes stram
Henrik Storgaard
Med nyvasket cykel

Post by Henrik Storgaard »

Forventer også at nå det

EDIT: Det forventer så detsværre ikke alligevel :( kan sgu'tte nå det
Philip Brint
Asfalt nej tak!

Post by Philip Brint »

Tak for iaften. Lidt landevejs agtig, men ellers fin tur.

Tak til Casper og Kent for at trække/skubbe mig det sidste stykke hjem. Casper du havde ret - Der var en bremse der hang.
Rivette F8
BoT
Bagfra højre-om!

Post by BoT »

Mest stier, men vi fik da lidt bakker i starten og under Farum sø.
Godt kørt af gæsterne :-)
GPS: http://trail.motionbased.com/trail/activity/7496697 (incl min transport)
Kent
En kop latex tak

Post by Kent »

Tak for i aften. En rask tur som var mere Urban end Slush Urban :lol:

Hyggeligt :)
Nu kan det da kun gå fremad....
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Tak for i dag. Endnu en hyggelig nightride, selvom BoT trak os som var han betalt for det. Det var hårdt, men jeg overlevede imod forventning.

Det bedst er nu afslutningen hvor man får lidt kalorier til erstaningh for de man har 'mistet'- Tak for X-mas og cola.
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Kim K. Larsen
Nu med chainsuck

Post by Kim K. Larsen »

Tak for turen i går aftes det var hyggeligt. Jeg er klar igen på torsdag og i vælger bare ruten, jeg skal nok hænge på også selvom i ikke viser samme nåde og kører mere singletracks.[/quote]
Hang loose

Kim
BoT
Bagfra højre-om!

Post by BoT »

Jan Lohmann wrote:... selvom BoT trak os som var han betalt for det. Det var hårdt, men jeg overlevede imod forventning.
Vi holder jo ind imellem. Sig til, hvis I vil have mere pause, når I kommer op bagfra. Det kan være svært for nye, men du er forhåbentlig ikke bange for det ;-)
Der kan være forskel på hvad man træner og jeg havde brug for at lufte mine lunger. På mit pulsur blev det til 48 minutter sammenlagt i >85% HR pulszonen - så det var god aerob træning.
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

BoT wrote:
Jan Lohmann wrote:... selvom BoT trak os som var han betalt for det. Det var hårdt, men jeg overlevede imod forventning.
Vi holder jo ind imellem. Sig til, hvis I vil have mere pause, når I kommer op bagfra. Det kan være svært for nye, men du er forhåbentlig ikke bange for det ;-)
Der kan være forskel på hvad man træner og jeg havde brug for at lufte mine lunger. På mit pulsur blev det til 48 minutter sammenlagt i >85% HR pulszonen - så det var god aerob træning.
Mit problem er mere at vi startet med at kravle på bakkerne inden jeg overhovedet er varm. Det er hårdt at starte med H12 fra Skovbrynet ;-)

Jeg kørte 1 time et sted mellem 80 og 90% HR
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Post Reply