Morten Hartvigsen wrote:Jamen, så er vi da allerede 12-13 stykker .. tag bare søn & datter med, og måske en ven.
Vi kan jo evt. dele op i 2 grupper hvis der er begyndere med, så de små ikke kommer ud på en 2 timers tur.
Jeg er med på begynder holdet, min ryg arter sig stadig ikke godt nok til at jeg tør bevæge mig ud på 2 timers tur. Jeg vil dog nødigt lede - jeg har absolut ingen stedsans!
Hvis det ikke går helt juleamok i butik er jeg frisk
Var det ikke en med gløgg. Jeg kommer med det hele gløgg. gryde.
gasblus og min søde kone der vil holde gryden i kog.
Morten Hartvigsen wrote:hvor længe kan Simon & Lea køre ?
Hehe, Morten. Lea er 5 år gammel og er bedst på storbyens fortorve med sine 12" hjul..
vi napper grillpølserne og holder senior ved selskab, mon ikke der er et et klatretræ i nærheden..
super initiativ...
Ses
A
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.
Morten Hartvigsen wrote:hvor længe kan Simon & Lea køre ?
Hehe, Morten. Lea er 5 år gammel og er bedst på storbyens fortorve med sine 12" hjul..
vi napper grillpølserne og holder senior ved selskab, mon ikke der er et et klatretræ i nærheden..
super initiativ...
Ses
A
Hvad!!?? Lea kan da sagtens tage 2 timer i skoven på sin lille cykel... Ikke at vi pazer hende eller noget, men hun skal jo lære det