Lars Silfverberg wrote:Jeg vil meget gerne køre med jer Hustlere, hvis jeg er velkommen...
Det er efterhånden nogle måneder siden, at jeg var med på en rask tur i Store Dyrehave, så nu vil jeg gøre en indsats for at komme mere kontinurerligt.
Er den famøse kiosk beliggende på adressen: Frederiksborgvej 111, 3500 Værløse?
Hvor lang tid regner I med at køre? Skal bare lige høre om jeg skal pakke Camelbak´en eller om en flaske kan gøre det.
Du er selvfølgelig velkommen
Vi kører vel ca. 2 timer og så er det nok ved at være halvmørkt.
Last edited by Kent on 21 Aug 2008, 15:28, edited 1 time in total.
Jan Lohmann wrote:Tak for en (som sædvanlig) hyggelig tur. God rute du fandt Kent
Uden retningssans er det ikke let Godt at Finn var med som tour guide
Men det var en hyggelig tur der var en anelse vanskeligere at køre end jeg husker det fra sidste tur og så var der ret meget mudder, så NN dækkene skal på inden næste tur.
Anatasia - på denne side kan du se en beskrivelse af, hvordan du indstiller de 2 skruer, så kæden bliver stoppet i yderstillingerne:
Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Fandt jer aldrig (kun på p-pladsen ikke på sporet). Lidt surt at trille alene rundt på sporet, men jeg var der jo også først 19.00
Ja ærgerligt, men for at undgå mudder valgte føretruppen hjemruten langs søen i stedet for via den rød syd for motorvejen