Det har igen været en stor fornøjelse at følges med de grønne... Tak til alle for en god tur - på trods af styrt. Jeg håber Astrid (mener jeg navnet var...) er ved at være OK og stadig har mod på at køre i skoven.
Vi kom ikke så hurtigt ud ad døren (da jeg så OL marathon til kl. 0400), så vi (Patrick & Emile) var først ved get2go 15min over. Herefter kørte vi til frederiksdal igennem skoven og fik is, og derefter af den røde/søsporet til Kolle kolle hvor Emilie synes at hun havde fået nok (efter lidt mere end 3 timer med pauser).
Søsporet var også lidt for teknisk til hende, hvor imod Patrick bare drøner deruad, og var lidt træt af at vente på lillesøster. Ingen styrt, men flere ret tæt på for Emilie - puha...
Vi ventede et par minutter. Mathias spurgte efter Patrick og de var 3 drenge ialt, så det kunne være sjovt for drengene at komme ud sammen.
Mathias er også meget glad for søstien.
Han var iøvrigt meget imponeret af at han havde fået Hustler-rabat på sin is efter turen (fordi nogle venlige Hustlere fortalte shopkeeperen at han også var Hustler). Nu har han endelig set ideen med at tage med far på tur