Det ser ud til, at der er nogen inde og stemme, som ikke kører med. Der er afgivet 9 stemmer og så vidt jeg kan se, så bliver vi kun mig, Niels, Henrik og David... Er der stadig enighed om toppen af Geels kl. 18?
BoS wrote:Det ser ud til, at der er nogen inde og stemme, som ikke kører med. Der er afgivet 9 stemmer og så vidt jeg kan se, så bliver vi kun mig, Niels, Henrik og David...
BoS wrote:Det ser ud til, at der er nogen inde og stemme, som ikke kører med. Der er afgivet 9 stemmer og så vidt jeg kan se, så bliver vi kun mig, Niels, Henrik og David... Er der stadig enighed om toppen af Geels kl. 18?
Bo jeg har også stemt men mener også at jeg skrev at jeg kørte med
Tobias wrote:Bo jeg har også stemt men mener også at jeg skrev at jeg kørte med
Sorru. Jeg havde ikke lige set dig, da jeg srollede ned over siden. Du er jo for fin til at have et billede på ligesom os andre - så ser man ikke lige indlægget.
Tobias wrote:Bo jeg har også stemt men mener også at jeg skrev at jeg kørte med
Sorru. Jeg havde ikke lige set dig, da jeg srollede ned over siden. Du er jo for fin til at have et billede på ligesom os andre - så ser man ikke lige indlægget.
Men jek har dog kun stemt en gang
Nej jeg er bare for fumlet til at få lagt et ind, jeg kan ikke scalere det så jeg kan få lov.....
BoS wrote:Det ser ud til, at der er nogen inde og stemme, som ikke kører med. Der er afgivet 9 stemmer og så vidt jeg kan se, så bliver vi kun mig, Niels, Henrik og David... Er der stadig enighed om toppen af Geels kl. 18?
Tak for en lækker tur i saunaen og med syre i lårbasserne.
Det blev til hele 8 mand i dag, det er jo stort. Vi ender med at blive en hel flok der drager afsted til intervaller
I dag blev det kun til 1 styrt og en defekt
Niels, smider du lige en "dagens rute" op
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
Henrik Johannesson wrote:
Niels, smider du lige en "dagens rute" op
Jeps - bliver i løbet af weekenden.
Ja -til trods for at den super gode tirsdagstræning stadig sad i benene hos de fleste, blev der da gået til den alligevel. Opvarming i mega tempo - intervaltur - rudeskov - Geels. God tur Skakke.
Og et par "skabshustlere" havde fået lyst til at gøre os selskab - super.