Ruten bliver lidt mere teknisk når den er glat og halv-mudret. Jeg skal ud at køre senere i dag, så kan jeg lige give en update på hvordan sporet ser ud.
Har været på den blå i dag med Senior, Kent og Ole P. (Samt Alice og endnu en pige) Der var ingen seriøse problemer med vand. Seføli lidt muder, men slet ikke noget problem. Jeg har mindre knopper end RR dæk pt. (Continental Race King WC)
Jeg har været på den røde sammen med Hanne, der var en del "vandpyt-huller" og glatte rødder, men ikke rigtig noget decideret mudder. - Jeg tror at den er god på torsdag!
Jeg havde sat NN på (nåårh nej, dem har jeg jo kørt med hele sommeren fordi jeg ikke gad at skifte dem ) og for en gangs skyld passede de udemærket til underlaget.
Har fået lov til at låne Hannes 2. cykel, efter jeg fik vredet min bagerste bremseskive skæv da baghjulet valgte at forlade stellet i utide...
Ej, det har jeg også prøvet engang... Det var første gang jeg selv samlede min cykel fra bunden - jeg havde ikke fået strammet baghjulet ordentligt, og det valgte at forlade mig til et DustCup... Stellet tog dog ikke skade.
Ja man skal sku passe på med at samle sine egne cykler
Nå men man lærer vel af sine fejl.
Jeg tror i hvert fald aldrig jeg kommer til at spænde mine hjul for løst fremover.
Mine meget utrænede øjne synes ikke at kunne finde noget andet der er sket ved dette lille uheld, så jeg regner med at være kørende på det orange lyn igen om kort tid.
Det er en aftale.
Sender du ikke lige en PM med din adresse til mig?
Mvh
Rasmus
Se det hemmelige forum under "Kontktinfo"
Jeg regner også med at komme. Hvad med at prøve den anden side af det røde spor?
Det er ok med mig - men det kommer ikke til at gå så stærkt - for der er sgu flere bakker end den anden side - og jeg er ikke så supergode venner med dem endnu... for at være ærlig - så hænger lungerne ud af halsen for hver eneste bakke jeg kører..
/H