Continental Stimorol 2H - Tisvilde 30/8
- Christian Andersen
- Yndlingsfarve: Grøn
- Anatasia 'Prinsessen'
- Helt uden hænder!
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer
Troede ellers du havde lovet mig et lift men det bliver hurtigt glemt når pigerne mangler et lift. Ja sådan er du jo den perfekte gentlemanJais wrote:Ja, det kan jeg godt.. Fra Gentofte..Anatasia wrote:Jeg vil som sagt gerne med, men det er lige langt nok med det offentlige kan jeg se.
Er der én som kan have mig med fra en eller anden station?

Gid det snart var maj...!
- Henrik Storgaard
- Med nyvasket cykel
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
- Anatasia 'Prinsessen'
- Helt uden hænder!
Snehvide og jeg hopper på i Brønshøj så - no problem. Tak for tilbuddet Jais, du får fornøjelsen af PeterPeter Christensen wrote: Troede ellers du havde lovet mig et lift men det bliver hurtigt glemt når pigerne mangler et lift. Ja sådan er du jo den perfekte gentleman

Tak fordi du meldte dig på banen, vil meget gerne med dig.tobiasn wrote:Jeg kører fra Brønshøj og kan godt have plads til en ekstra cykel + rytter (mk)
Ja, det kom jeg også frem til. Men den lille Gris kører kun en gang i timen, så det bliver hurtigt 2 timers transport hver vej hvis man kommer fra cityHenrik Storgaard wrote:Hvis der er nogle der bliver nød til at tage det offentlige, så tag toget til Fr.Værk. Der er kun 7km på cykel fra stationen og til Slotsruinen

**Prinsesse på 2 hjul - MTB skal køres med stil**
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer
Nå, nå godt ord igen - det var jo ikke for at du ikke måtte komme med og nu kan der jo godt være mere end 2 personer i en bilAnatasia wrote:Snehvide og jeg hopper på i Brønshøj så - no problem. Tak for tilbuddet Jais, du får fornøjelsen af PeterPeter Christensen wrote: Troede ellers du havde lovet mig et lift men det bliver hurtigt glemt når pigerne mangler et lift. Ja sådan er du jo den perfekte gentleman![]()
Tak fordi du meldte dig på banen, vil meget gerne med dig.tobiasn wrote:Jeg kører fra Brønshøj og kan godt have plads til en ekstra cykel + rytter (mk)

Gid det snart var maj...!
ja, ja, men det er jo en stor bil!Peter Christensen wrote:Troede ellers du havde lovet mig et lift men det bliver hurtigt glemt når pigerne mangler et lift. Ja sådan er du jo den perfekte gentlemanJais wrote:Ja, det kan jeg godt.. Fra Gentofte..Anatasia wrote:Jeg vil som sagt gerne med, men det er lige langt nok med det offentlige kan jeg se.
Er der én som kan have mig med fra en eller anden station?
- Hanne
- Med nyvasket cykel
Jeg bliver tilmeldt i aften - første løb i år .. uhhhh.. spændende om stængerne kan holde 
Jeg kan godt have en med - men skal lige forbi min søster og aflevere mine unger først. Så vi kører senest kl 9.
/Hanne

Jeg kan godt have en med - men skal lige forbi min søster og aflevere mine unger først. Så vi kører senest kl 9.
/Hanne
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
http://cykelmyginden.blogspot.com/
- Niels Haslov
- Nu med støttefod