Olut aka andreas wrote:Ov forresten, hvad med 24T i Beder. d- 6-7 September
Nogen der er friske på en et grønt 4-mands tog med moderate målsætninger..??
Tommy, Heunicke & Christian..??
Det er jo egentligt meget sjovt bagefter
Hyg jer og Go WeekEnd
A'et - Valby
er lige startet på noget videre uddannelse i starten af september... men hvis ikke der er booket der eller en masse lektier...
så er jeg 100% klar på en gentagelse af super holdet... så melder "traktoren fra tårnby" sig...
ang det her 12 timers løb i silkeborg... så må jeg desværre nok melde fra da jeg har ferie der og forhåbentlig ligger på en sand strand i syden...
Christian Andersen wrote:Jeg er klar på den 12 timers.. Overvejer lidt at tage den solo!
Er det helt galt tror i??
Ses Christian
Jeg tror faktisk også jeg kunne overtales til at køre "hygge"-solo, og se hvor mange omgange man kan nå.
Måske vi kan finde ud af noget med at køre derover sammen?
Olut aka andreas wrote:Ov forresten, hvad med 24T i Beder. d- 6-7 September
Nogen der er friske på en et grønt 4-mands tog med moderate målsætninger..??
Tommy, Heunicke & Christian..??
Det er jo egentligt meget sjovt bagefter
Hyg jer og Go WeekEnd
A'et - Valby
Hov hov du.
Har du glemt at vi har en aftale den 6. september?
rettelse, jeg kan heller ikke d. 6 sep. ;o)
vi ses Rasmus ;o)
Andreas
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.
Hvis man gerne allerede nu, vil "reservere" nogle af de vigtigere dage der køres løb i 2. halvår 2008, hvor jeg så kigge?
Jeg har indtil videre kigget i Mærkedage og Kalender. Derudover, har jeg læst der er en Google kalender et sted. Alle disse ting gør PowerPrincess lidt forvirret
Jeg vil jo gerne være med hvor det sker, men i forvejen løber jeg også en del løb, hvoraf nogen af dem også er på søndage. Så for at der ikke bliver alt for mange dobbeltbookinger, kunne det være rart hvis jeg kunne planlægge lidt
PowerPrincess wrote:Hvis man gerne allerede nu, vil "reservere" nogle af de vigtigere dage der køres løb i 2. halvår 2008, hvor jeg så kigge?
Jeg har indtil videre kigget i Mærkedage og Kalender. Derudover, har jeg læst der er en Google kalender et sted. Alle disse ting gør PowerPrincess lidt forvirret
Jeg vil jo gerne være med hvor det sker, men i forvejen løber jeg også en del løb, hvoraf nogen af dem også er på søndage. Så for at der ikke bliver alt for mange dobbeltbookinger, kunne det være rart hvis jeg kunne planlægge lidt
Chill y'all
Du kan kigge på www.dustcup.dk.. En fed cup som du skal prøve! Vi kørte 5 afdeling i onsdags..
Takker, og nejer. Har allerede fundet et par stykker fra dit link, som jeg skal ud og teste formen af på Merida sidste år, lignede vist ganske enkelt et stort mudderbad!
Christian Andersen wrote:
Du kan kigge på www.dustcup.dk.. En fed cup som du skal prøve! Vi kørte 5 afdeling i onsdags..
Ses Christian
Har hørt, og læst meget om Dustcup. Den virker populær, så den er også sikker fra min side
Thanx guys (ö)
Takker, og nejer. Har allerede fundet et par stykker fra dit link, som jeg skal ud og teste formen af på Merida sidste år, lignede vist ganske enkelt et stort mudderbad!
Christian Andersen wrote:
Ses Christian
Har hørt, og læst meget om Dustcup. Den virker populær, så den er også sikker fra min side
Thanx guys (ö)
Der er en given rækkefølge:
1) køb en cykel
2) prioriter løb eller cykel
så enkelt er det, så please ikke så megen post for vi ses i skoven.
Jan Lohmann wrote:
Der er en given rækkefølge:
1) køb en cykel
2) prioriter løb eller cykel
så enkelt er det, så please ikke så megen post for vi ses i skoven.