Tak for en hyggelig tur i dejligt vejr. Det var 7 grader, men jeg havde for meget tøj på selvom jeg havde ladet det meste af det sædvanlige overtøj blive hjemme.
Det blev til 28 km. 11 m/k'er gennemført medens 2 m/k desværre måtte udgå under vejs pga. lygteproblemer.
kom ikke da jeg var ude at køre gocart med datteren..... må indrømme at jeg nok ikke overhovedet dukker op til nogle nightride, det passer bare meget dårligt i min dagligdag, og så foretrækker jeg noget lys. Det er altså IKKE fordi jeg vil undgå jeres gode selskab - bare lige så det er på plads .. venter på lidt bedre vejr.
Da jeg forlod kagerne, var der flere... fik 1½ og de var super kanon gode...
43 km og retur med S-toget.... Tak for en super god tur på Jydens MX...og tak til Jan for disse lækre kager...det var lige på sin rette plads efter disse mudder strabadser....
Sharken blev vasket på tanken og hænger skinnende på væggen....
Har fri kl. 16 stykker næste onsdag...og håber på en fremvisning af Nightride ruten...måske kommer jeg ikke til tiden....men kommer , til kagen...
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
Tak for i aften. Var ikke helt på toppen men afslutningen var det hele værd.
Kent: Hvis du bruger mellemledning fra batteriet kan du måske bruge det samme trick som mig. Jeg har ikke haft lysudfald siden jeg fiksede ledningen. Jeg hjælper gerne ....
John Bo Christensen wrote:Tak for i aften. Var ikke helt på toppen men afslutningen var det hele værd.
Kent: Hvis du bruger mellemledning fra batteriet kan du måske bruge det samme trick som mig. Jeg har ikke haft lysudfald siden jeg fiksede ledningen. Jeg hjælper gerne ....
Mvh John.
Tak John. Det har nu vist sig at det ikke kun var stikket, men også kontakten, så nu er hele lygten skiftet ud med en ny, som snart skal afprøves. Kommer jeg til at savne hver 10. minut pludselig at køre i total mørke i en skov - nope
Tak John. Det har nu vist sig at det ikke kun var stikket, men også kontakten, så nu er hele lygten skiftet ud med en ny, som snart skal afprøves. Kommer jeg til at savne hver 10. minut pludselig at køre i total mørke i en skov - nope [/quote]
Jan Lohmann wrote:Tak John. Det har nu vist sig at det ikke kun var stikket, men også kontakten, så nu er hele lygten skiftet ud med en ny, som snart skal afprøves. Kommer jeg til at savne hver 10. minut pludselig at køre i total mørke i en skov - nope