HotCup 3. afdeling- tilmeldt? hvem Kommer?

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Martin
Nu med dunk!

Post by Martin »

Jeg har valgt at skifte til mudderdæk bagpå, for at få mere bid.. K-nobs fra vredestein.
Jeg har stadig racer ralph foran..
Det har regnet rigtig meget, og jeg tror der kommer mere både inat og imorgen inden løbet..
Charlotte vM
Bagfra højre-om!

Post by Charlotte vM »

Jeg har også sat K-Nobs på - både for og bag... Jeg synes ellers godt at vi kunne bruge lidt solskin og tørre stier...! :?
"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

I følge Torleif er det granskov, og rimeligt tørt, jeg beholder mine RR på.
Charlotte vM
Bagfra højre-om!

Post by Charlotte vM »

Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:I følge Torleif er det granskov, og rimeligt tørt, jeg beholder mine RR på.
Hvis jeg havde sådan nogle tror jeg også at jeg ville sætte dem på... Men mit valg stod imellem K-nobs og Fast Fred - og så tager jeg til en hver tid for grove dæk fremfor for glatte... :)
Følg livet på landet!
Viggo
Helt uden hænder!

Post by Viggo »

Martin wrote:Jeg har valgt at skifte til mudderdæk bagpå, for at få mere bid.. K-nobs fra vredestein.
Det har regnet rigtig meget, og jeg tror der kommer mere både inat og imorgen inden løbet..
Det er lidt den omvendte verden du har begivet dig ind i :wink: Man har som regel brug for mere greb foran for at kunne styre og holde retningen på slæden. Hvis du har for lidt greb foran kører du for langsomt i svingene og har dårligere kontrol nedad. En meget brugt kombi er RR bagpå og NN foran.
Så byt om på dækkene, eller RR bagpå også.

/VL
Martin
Nu med dunk!

Post by Martin »

Viggo wrote:
Martin wrote:Jeg har valgt at skifte til mudderdæk bagpå, for at få mere bid.. K-nobs fra vredestein.
Det er lidt den omvendte verden du har begivet dig ind i :wink: Man har som regel brug for mere greb foran for at kunne styre og holde retningen på slæden. Hvis du har for lidt greb foran kører du for langsomt i svingene og har dårligere kontrol nedad. En meget brugt kombi er RR bagpå og NN foran.
Så byt om på dækkene, eller RR bagpå også.

/VL
Thanx.. :) Man lærer noget nyt hver dag.. :)
Jais
3000+ posts = spammer

Post by Jais »

Viggo wrote:En meget brugt kombi er RR bagpå og NN foran.

/VL
Det er det jeg har på... :roll:
Jais
3000+ posts = spammer

Post by Jais »

Jeg søger et lift til Nødebo i morgen... er der en der har plads i bilen og som kører fra Kbh ved 16-17 tiden? Jeg skal være der kl.18 da jeg ikke er meldt til...
Per Olsson
Bagfra højre-om!

Post by Per Olsson »

=; kommer ik..
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Dalle

Post by Dalle »

Kommer desværre ikke???
HUSK KNOB DÆK, DER ER MEGA PLØRET I SKOVEN OG MAN KAN IKKE FÅ HVERKEN BID ELLER STÅ FAST????

GODT LØB TIL ALLE DE GRØNNE HUSTLERE

DALLE
Hanne
Med nyvasket cykel

Post by Hanne »

Hvis du har været på det røde, så er der jo altid pløret :)..

Men tak for advarslen
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
BoS
Førstevælger!

Post by BoS »

Tak for i dag, Hustlere.

Pis os' jeg ikke vidste, at du lå lige foran mig, Ole!! Jeg var sikker på, jeg havde set forkert, da jeg kom ud på sidste omgang. Men det var åbenbart dig, jeg kunne se. :-)

Her er resultaterne (Events har lavet et forkert link inde fra deres side)
http://www.events4u.dk/res_list.php?event=504
Dan
Downhill konge

Post by Dan »

Fint løb i aften. Jeg følte mig træt i stængerne fra starten men heldigvis kan jeg se på resultaterne at det er gået langt bedre end forventet :D så det er jo cool. I hvertfald har jeg fået gnavet lidt af forspringet ift de hurtige hustlere oppe foran....nu håber jeg ikke de har siddet og kørt frihjul det meste af tiden. 8)
Charlotte vM
Bagfra højre-om!

Post by Charlotte vM »

Tak for i dag (og tak til NCk for en fed, fed rute!)...!
Jeg følte mig godt nok flyvende da jeg først kom i gang, og tænk sig at min hurtigste tid faktisk er 3. omgang! :D
Det er altid skønt lige at få hilst og snakket, så tak for en dejlig aften i skoven...!

P.s. Er der nogen der ved (læs: gider smide et link) hvor man kan se ens samlede placering for alle afdelingerne? Det kan jeg ikke finde, hverken for Dust eller Hot...

Wow, det gik hurtigt med billederne! http://www.teamhustler.dk/gallery/thumb ... ?album=198
Følg livet på landet!
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Tak til alle ;) Næste gang skal jeg FANDME have en cykel med .....

Loller, se her: http://www.dustcup.dk/stilling.html
Post Reply