Fællestræning Søndag d. 15/4 kl. 10 på toppen at Geels

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Michael Gerner-Rasmussen
Helt uden hænder!

Post by Michael Gerner-Rasmussen »

Nu var aftalen i lørdags da vi var så mange, at jeg og nogle af de hurtige ville køre ruten i et hurtigt tempo så jeg ikke var den eneste der kendte ruten. Som tilfældet var igår.

Så ville vi komme tilbage og dele os op i nogle mindre hold så vi ikke ville køre 20-25 stykker på række rundt på ruten.

Vi må desværre huske på at vi (vi som i mtb`er generalt) ikke er særlig vellidt oppe i geels blandt hunde ejerne. Så det var med fuldt overlæg at det blev kørt på den måde.

Jeg ved da os Ole "ritter" tog en god flok med rundt efter vi kom tilbage.

Jeg selv havde ikke tid til mere pga privat aftale.

Derfor blev det delt op på den måde som det gjor. :)

Mvh

~Michael Gerner-Rasmusen
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Hej G. Tak for turen.

Tror bare ikke det gik op for alle, at der var flere ture med forsk. hastighed, før mange ga' gas og var væk.

Ses onsdag ;)
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Hej G. Tak for turen.

Tror bare ikke det gik op for alle, at der var flere ture med forsk. hastighed, før mange ga' gas og var væk.

Ses onsdag ;)
Jo det var helt klart, men jeg syntes personligt godt at værterne kunne ha' holdt sig lidt i baggrunden ;-))

Jeg ha' på Hustlernes rundvisninger kørt sidst for at samle op så at alle kom med rundt på den første tur, og først derefter blev der givet los.

Men måske er jeg bare gammeldags??
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Okie.

Vi må have flere rundvisere :)
Jais
3000+ posts = spammer

Post by Jais »

Jan Lohmann wrote:
Jo det var helt klart, men jeg syntes personligt godt at værterne kunne ha' holdt sig lidt i baggrunden ;-))

Jeg ha' på Hustlernes rundvisninger kørt sidst for at samle op så at alle kom med rundt på den første tur, og først derefter blev der givet los.

Men måske er jeg bare gammeldags??
Nej....

Jeg er helt enig, der blev kørt i et tempo der for mig mindede meget om den hastighed som jeg regner med at køre på onsdag.
God stil er; første runde i et tempo hvor alle kan være med, og derefter kan det gives løs… men Stor tak til Ole ”Uphill” for en super fremvisning på anden omgang…
Post Reply