god bedring CarstenCarsten Graff wrote:Er desværre ikke mobil p.t. Venter på lægernes dom idag, om der skal operation til for at få mig på højkant igen. Det ser desværre ud til at min ferietur til Paris i næste uge også forsvinder ud i tågerne.
Hvem kører Hotcup onsdag d. 11.04
- Charlotte vM
- Bagfra højre-om!
Uhh, det lyder altså ikke for godt, Carsten... God bedring! 

"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
Følg livet på landet!
- Carsten Graff
- UST? Ja måske...
Så er jeg hjemme for et par timer, inden jeg tager tilbage til hospitalet og får endnu en omgang antibiotica.
Jeg blev akut indlagt for brok, men det viste sig da jeg blev åbnet at det var en betændt blindtarm med hul på.
Nu er den væk. Som Ole P skrev til mig: Det er vægt optimering på et højere plan
Desværre kommer jeg ikke med flyveren til Paris imorgen, da den står på 3 x antibiotica fordelt over hele dagen.
Jeg havde faktisk haft ondt i maven i 5 dage, men regnede med at det var et meget hårdt træningspas i koldt vejr med kulde på maven i 2½ time.
Havde konen ikke sendt mig til lægen var jeg faktisk taget på arbejde.
Jeg blev akut indlagt for brok, men det viste sig da jeg blev åbnet at det var en betændt blindtarm med hul på.
Nu er den væk. Som Ole P skrev til mig: Det er vægt optimering på et højere plan

Desværre kommer jeg ikke med flyveren til Paris imorgen, da den står på 3 x antibiotica fordelt over hele dagen.
Jeg havde faktisk haft ondt i maven i 5 dage, men regnede med at det var et meget hårdt træningspas i koldt vejr med kulde på maven i 2½ time.
- Charlotte vM
- Bagfra højre-om!
Ausch, jeg føler med dig! Det er jo ikke så lang tid siden jeg selv fik fjernet min... Jeg fik det bare dårligt om morgenen; besvimede og kastede op, men tog alligevel på arbejde... - Jeg endte med at blive hentet med ambulance (se dét er noget der giver goodwill hos chefenCarsten Graff wrote:Så er jeg hjemme for et par timer, inden jeg tager tilbage til hospitalet og får endnu en omgang antibiotica.
Nu er den væk. Som Ole P skrev til mig: Det er vægt optimering på et højere plan![]()

"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
Følg livet på landet!
-
- 3000+ posts = spammer
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer
- Hanne
- Med nyvasket cykel
Rigtig god bedring Carsten - jeg håber du hurtigt kommer på benene igen.. Vi skal jo have dig med hele sommeren,. Dig vil vi ikke undvære
/H
/H
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
http://cykelmyginden.blogspot.com/
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!