Kørelejlighed til Fitness dk løb

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Jais
3000+ posts = spammer

Post by Jais »

Peter Christensen wrote:Hvis der er nogen der er med på fælleskørsel fra Lyngby området kan de lige skrive et indlæg. Jeg har også bil så jeg kan også køre.

Peter du er velkommen til at køre med mig. Men jeg vil gerne være der 75 min før start, så jeg kan hente dig kl. 07:45…… 8)
Peter Christensen
3000+ posts = spammer

Post by Peter Christensen »

Jais wrote:
Peter Christensen wrote:Hvis der er nogen der er med på fælleskørsel fra Lyngby området kan de lige skrive et indlæg. Jeg har også bil så jeg kan også køre.

Peter du er velkommen til at køre med mig. Men jeg vil gerne være der 75 min før start, så jeg kan hente dig kl. 07:45…… 8)
Det vil jeg gerne selvom det dog er lidt tidligt. Skal du rundt på den lange som opvarmning :wink: Jeg kan lige sende dig en mail imorgen.
Casper Ortvald
Set på landevejen!

Post by Casper Ortvald »

Nogen der mangler lift ??? Topedoen ruller fra Værløse/Jonstrup omkring kl 8.20 hvis nogen i nærheden skal med.

Uh.. og så har Casper været uheldig og mistet to af de fire bolte som holder den største og mellemste klinge. Håbede måske der var en der havde to i overskud de kunne tage med imorgen, til en billig penge......
:roll:
Jais
3000+ posts = spammer

Post by Jais »

Casper Ortvald wrote: Uh.. og så har Casper været uheldig og mistet to af de fire bolte som holder den største og mellemste klinge. Håbede måske der var en der havde to i overskud de kunne tage med imorgen, til en billig penge......
Nej Desværre... :(
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

Casper Ortvald wrote:Nogen der mangler lift ??? Topedoen ruller fra Værløse/Jonstrup omkring kl 8.20 hvis nogen i nærheden skal med.

Uh.. og så har Casper været uheldig og mistet to af de fire bolte som holder den største og mellemste klinge. Håbede måske der var en der havde to i overskud de kunne tage med imorgen, til en billig penge......
Hvis det er ti lløbet i morgen, har jeg vist to (fra et XT kranksæt - hvis det passer?), du kan låne til i morgen, men så skal du selv komme forbi og hente (bare ik for tidligt i morgen vel).
Post Reply