nogen der kunne være int. i en manitou black.

Sælg dit gamle udstyr, eller køb noget brugt.
User avatar
Palle 'PS' Madsen
Cykelmyg
Posts: 996
Joined: 19 Jun 2006, 08:26
Location: Roskilde

Post by Palle 'PS' Madsen »

Det er muligt.
Jeg er personligt rigtig glad for lockouten, så jeg ikke behøver 'boppe' op af bakkerne. 8)
Ghost mtb / Rivette R6 racer / Asics Kayano
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

Dan wrote:
Palle 'PS' Madsen wrote:''eneste ting du skal være opmærksom på er at lockoutsystemet godt kan drille lidt'' Yeps, sku være et generelt problem for R7'eren.
Hvis jeg var mig - hvilket jeg er, så ville jeg vælge Reba World Cuppen med lockout på styret. Den er bare lækker + gode anmeldelser. :P
Jeg kan godt forstå at I har haft problemer med lock-out'en på den der R7 Platinum....den har nemlig ikke noget. :lol:
Darling ;).. læs hvad jeg skriver - jeg har en R7SUPER - ikke Platinum modellen ;).. Den næste gaffel til den nye cykel bliver endten en R7 igen eller den nye FOX ;)
OG jeg er enig med Palle - det er fedt at man lige kan låse den når du kører opad. ;)
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
User avatar
Jakob Skouboe
Uden hjælpemotor
Posts: 370
Joined: 07 May 2006, 21:14
Location: Charlottenlund
Contact:

Post by Jakob Skouboe »

Dan wrote:
Palle 'PS' Madsen wrote:''eneste ting du skal være opmærksom på er at lockoutsystemet godt kan drille lidt'' Yeps, sku være et generelt problem for R7'eren.
Hvis jeg var mig - hvilket jeg er, så ville jeg vælge Reba World Cuppen med lockout på styret. Den er bare lækker + gode anmeldelser. :P
Jeg kan godt forstå at I har haft problemer med lock-out'en på den der R7 Platinum....den har nemlig ikke noget. :lol:
Haha... :D
Har en R7 Super og min lockout driller ved, at den er utroligt løs. Kan nærmest lock-oute sig selv hvis det rumler meget. Det kan sikkert spændes, men er lidt surt af en spritny gaffel.. :)
Giant NRS Composite / Giant MCM Composite

Giant NRS Giant MCM
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3402
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Post by Peter Christensen »

Løsningen på alle jeres problemer kan siges med eet ord - FOX :wink:
User avatar
Jakob Skouboe
Uden hjælpemotor
Posts: 370
Joined: 07 May 2006, 21:14
Location: Charlottenlund
Contact:

Post by Jakob Skouboe »

Peter Christensen wrote:Løsningen på alle jeres problemer kan siges med eet ord - FOX :wink:
Ja, tak... :D :D

Var der i øvrigt ikke noget med, at man kan lave remote på en R7 der ikke er født med det?


HOV!! Undskyld jeg støjer i salgstopic...
Giant NRS Composite / Giant MCM Composite

Giant NRS Giant MCM
User avatar
Martin
Nu med dunk!
Posts: 868
Joined: 27 Nov 2006, 22:36
Location: Islands brygge
Contact:

Post by Martin »

Okay, kører selv med fox.. superfed gaffel. Alt spiller perfekt, men var der egentlig nogen der ville købe min MANITOU BLACK.. :)
User avatar
Casper Fabricius
Mudderkonge
Posts: 1845
Joined: 02 Dec 2003, 14:23
Location: Islands Brygge

Post by Casper Fabricius »

Nu prøver manden i toppen at sælge noget og straks går der Dr. Phil i den :lol:
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

Casper Fabricius wrote:Nu prøver manden i toppen at sælge noget og straks går der Dr. Phil i den :lol:
Få nu det Hash koger billede skiftet ud...good point, men man kan jo ikke tage det seriøst med det syre billede.... :wink:
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
User avatar
Carsten Graff
UST? Ja måske...
Posts: 1323
Joined: 23 Nov 2005, 10:12

Post by Carsten Graff »

Dan wrote:
Carsten Graff wrote: Det vil sige at jeg kan nøjes med denne her:
http://www.answerproducts.com/items.asp ... &itemid=12
Ja. Nøjes er nok det forkerte ord eftersom det er deres topmodel. Iøvrigt den samme jeg har. Eller du kan vælge Fox F80X eller Rock Shox Reba WC, hvis det er topmodellerne du går efter.
Har netop været i Road Bike Shop for at købe nogle polyhjul og endte med at komme hjem med en ny gaffel.
Rock Shox Reba SL Air 100 mm Black. Det er godt nok ikke en top model, men håber at den kan dække mine behov?
Er det et godt køb?
Jeg prøvede iøvrigt at spille klog i forretningen. Har de ret i, at dækket på baghjulet skal vende modsat af anvisningen med for/bag (front/rear)? For mig virker det helt hen i vejret!!
Jeg vil mene at det giver mindre greb på baghjulet med omvendt mønster.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Det er en fin gaffel, eneste forskel fra de andre er vægten. En god deal, det komemr an på prisen vel ;)

Du kan se på dit dæk, hvilken vej det skal vende. Se godt efter teksten på siden. Det er ikke unormalt at de skal vende modsat.
Post Reply