Morten Hartvigsen wrote:Nej, skal ikke bruge den rigtigt før til foråret, men hvis jeg kan få en anden i str. M, når den nye bestiling kommer, kunne du jo bare købe min, jeg spørger lige JLO om jeg kan få én med bamse
Jamen, jeg får bare "min" tilbage fra Hanne...det var bare Hanne der syntes at din M var for lille...Har fået lov til at låne Casper´s L indtil min ejen bestilling kommer...så må du lige finde ud af det med Hanne. Vi bytter tilbage
du har ifølge JLO bestilt en M, så vi kan jo bare bytte ? så har du en trøje resten af vinter sæsonen
Morten - Helt ærligt.. nu går der sgu for meget krejler i dig !!!! Syns du ikke lige at du strammer den lige lovligt..
Jeg har Caspers trøje med til Diana i morgen til spinning - at jeg måske skal køre næste løb uden grøn trøje tror jeg nok jeg overlever.. Jeg er jo hustler i hjertet - så den grønne farve lyser jo ud af mig
Hanne P wrote:
Rigtig godt løb Casper - glæd dig.. det gør kun ondt i en time .. og der er god kage og kakao bagefter !!!!
/Hanne
Jamen glæder mg skam også, Og med Diana's spiseseddel i hånden er alt vidst klart. Har fået bekræftielse på chippen, og vil tro den er i posten en af de nærmeste dage.
Gad vide om den julefrokost dagen før kommer til at hjælpe mig til at yde mere..... hvem ved.. bare jeg kommer op i tide
ses i det grønne... (aldså skoven ikk, har ikke noget Lækkert tøj endnu)
Hanne P wrote:
Morten - Helt ærligt.. nu går der sgu for meget krejler i dig !!!! Syns du ikke lige at du strammer den lige lovligt..
Jeg har Caspers trøje med til Diana i morgen til spinning - at jeg måske skal køre næste løb uden grøn trøje tror jeg nok jeg overlever.. Jeg er jo hustler i hjertet - så den grønne farve lyser jo ud af mig
Hanne... der er da helt sikkert en af drengene der har en gammel militær skjorte du kan låne. Grøn er sjældent en mangelvare i den verden
Gælder mig til at se jer køre fra alle de andre på søndag. Jeg kommer hvis det ikke pisser ned
Hanne P wrote:
Hanne... der er da helt sikkert en af drengene der har en gammel militær skjorte du kan låne. Grøn er sjældent en mangelvare i den verden
Gælder mig til at se jer køre fra alle de andre på søndag. Jeg kommer hvis det ikke pisser ned
/j.
Jeg er såmænd ikke urolig.. jeg kan sagtens klare mig med eller uden grøn trøje .. Ville gerne have vist dig, at jeg kører fra de andre på søndag, men jeg kommer desværre ikke, da jeg lægger hjem til en svensk invasion. ( og aftenen i forvejen nok har fået et par fadbamser)
Men bare rolig - de næste løb skal jeg nok fyre den af og give den gazzz.. der er jo også DWOARK ugen efter
Morten Hartvigsen wrote:Nej, skal ikke bruge den rigtigt før til foråret, men hvis jeg kan få en anden i str. M, når den nye bestiling kommer, kunne du jo bare købe min, jeg spørger lige JLO om jeg kan få én med bamse
Jamen, jeg får bare "min" tilbage fra Hanne...det var bare Hanne der syntes at din M var for lille...Har fået lov til at låne Casper´s L indtil min ejen bestilling kommer...så må du lige finde ud af det med Hanne. Vi bytter tilbage
du har ifølge JLO bestilt en M, så vi kan jo bare bytte ? så har du en trøje resten af vinter sæsonen
Krejler ? Næ -det var faktisk ment som en HJÆLP til de der slet ikke har en trøje, for jeg har jo min med lange ærmer at køre i.
Så hvis der er andre der har brug for en medium trøje, og har bestilt en til lev. i Marts, bytter jeg gerne, og kan da godt give 15% afslag for det lidt den er slidt.
Nu med billede...har du ikke været med til et par af DMK´s søndagsture?
Julefrokosten bliver kanon og slushcuppen efterfølgen bliver en prøvelsen, men det skal nok blive sjovt...vi er jo alle i samme båd...og der er jo masser af kulhydrater i øl... det går lige i stængerne...
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
Nu med billede...har du ikke været med til et par af DMK´s søndagsture?
Julefrokosten bliver kanon og slushcuppen efterfølgen bliver en prøvelsen, men det skal nok blive sjovt...vi er jo alle i samme båd...og der er jo masser af kulhydrater i øl... det går lige i stængerne...
jeg skal til en anden Frokost på lørdag, men hva.. så har man jo bare en go grund til resultatet
Og nej.. er riiiiiimeligt sikker på du ikke har set mig til nogle ture, ud over måske hillerød marathon.
Men.. har da modtaget min Chip idag yeaaaa.
Og ser ud til jeg har fået beviljet en udbetaling af konen, til nogle pedaler WUHUUU
Ser ud til der kommer mange i grønt på søndag ...... har sgu også tilmeldt mig ... og købt lange ben. Så må vi se om jeg kan holde varmen Glæder mig til at se jer alle - specielt de nye ! Husk at opsøg den grønne klan før og efter løbet. Vi er ikke til at overse mere