men datoerne skal meldes ud i rigtig god tid pga. job og familie.
Kender også en eller to skabshustlere, som er friske, hvis datoerne passer ind i kalenderen, så lad os få dem på bordet hurtigst muligt. Hvis der mangler erfaringer og fif, så kender jeg nogle, som har været dernede rigtig mange gange.
Deltager også gerne i planlægning i det omfang min fritid tillader det
Jeg er mest til sportsgrene, hvor der holder en ambulance for ende af bakken!
Min interesse afhænger også meget af tidspunktet, idet det ikke er vuti, at få fri i mit "firma"... og selvfølgelig pris...men en kortere tur, hvis vi snakker 3 dage kan jo ikke være så dyr....
Jeg er bare hooked på en ny cykel...og smider sku´gerne alle mine penge i den....om det så koster, at jeg ikke kommer med til Harzen...er det jo bare øv øv øv. Gider bare ikke cykle på det tunge apparat længere....
Men ja, noter mig også som interesseret....
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
Jeg vil som sagt gerne give en hånd med, men hvis det skal blive til noget, så må vi hurtig ud af busken.
Har prøvet og arrangere større ture og med den alder vi har, så kan det være svært at være impulsiv.... Det er nu ikke så meget alderen, men nærmere job, koner, kærester, mænd, børn, dyr og andre ting, som til tider standser vores impulsive gener.
Derfor et hurtigt udvalg, som beslutter tid, sted og pris og så kan folk derefter hoppe på eller gå glip af en fed tur.
Jeg er mest til sportsgrene, hvor der holder en ambulance for ende af bakken!
Cocio wrote:Ja men hvad siger i udvalgsmøde onsdag i næste uge så eller mandag den 20 ? hos hanne måske???
Ellers så må jeg nok melde fra og overlade det til andre, da jeg har rigtig mange jern i ilden pt.
Jeg er klar på et møde onsdag i næste uge - kan også mandag den 20, men der skal I så bare være klar over at mine "lækre krapyler" er hos mig.. Og mødet derfor først kan starte ca kl 20..
Cocio wrote:Ja men hvad siger i udvalgsmøde onsdag i næste uge så eller mandag den 20 ? hos hanne måske???
Ellers så må jeg nok melde fra og overlade det til andre, da jeg har rigtig mange jern i ilden pt.
Jeg er klar på et møde onsdag i næste uge - kan også mandag den 20, men der skal I så bare være klar over at mine "lækre krapyler" er hos mig.. Og mødet derfor først kan starte ca kl 20..
H
Kan mandag den 20....men har ingen erfaringer...så måske andre gør bedre gavn?? Men kigger gerne forbi...dagen efter Fall Race... og spiser kagen...som, var det ikke Dan, der sagde noget om, at han ville bage....??? til fremtidige møder...
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk