Årets Hustlerjulefrokost - 15 dec. 2006 - nu med deltagere

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
Per Olsson
Bagfra højre-om!

Post by Per Olsson »

Jeg er klar både 15-12 og Januar.. tjekker lige mine danse sko, mht low fat food . tror jeg der er en god ide , ikk drenge.. vi skal jo køre stærkt igen næste år. :wink: godt initiv.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Hanne
Med nyvasket cykel

Post by Hanne »

LadyDi wrote:Hejsa..

Kan også den 15/12 men også i januar..
Har I et sted...? har muligvis et, hvis det er...incl. mad :lol:

Så vidt jeg ved..undersøger lige for at være helt 100 (hvis det har relevans) så kan man benytte vores "kantine" til private arrangementer mod at man køber maden hos kantinemutter..sundt :wink: hun er lidt helse freak...men man kan også godt få traditionelt.. bare low fat..

Så kan man jo altid skippe et par stykker i hullerne..hvis der giver ballade..men det er jo ikke hustlerstil at lave ballade... :roll:

Hey Diana

Du må gerne undersøge om du kan skaffe lokale - og hvad det evt vil koste incl mad.. Jeg har ikke kunne booke vores lokale - de er optaget til og med juli næste år.
Sund mad er jeg med på - så kan man jo bare spise lidt mere ;).. Anyway - sims mig lige når du har undersøgt det - jeg er ikke rigtig på mail den næste uge.

/Hanne ;)
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Rust
Helt uden teknik

Post by Rust »

Jeg er på den 15.12

Rust
Bo Bernard
Ny på Hustleren

Post by Bo Bernard »

Hej
Kan desværrre ikke komme, heller ikke Januar.
Hil Bo
sidste mand i rødt øh blåt
Carsten
Ny på Hustleren

Post by Carsten »

Klar den 15.12
Diana
Cykelmyg

Post by Diana »

Hanne P wrote:
LadyDi wrote:Hejsa..

Kan også den 15/12 men også i januar..
Har I et sted...? har muligvis et, hvis det er...incl. mad :lol:

Så vidt jeg ved..undersøger lige for at være helt 100 (hvis det har relevans) så kan man benytte vores "kantine" til private arrangementer mod at man køber maden hos kantinemutter..sundt :wink: hun er lidt helse freak...men man kan også godt få traditionelt.. bare low fat..

Så kan man jo altid skippe et par stykker i hullerne..hvis der giver ballade..men det er jo ikke hustlerstil at lave ballade... :roll:

Hey Diana

Du må gerne undersøge om du kan skaffe lokale - og hvad det evt vil koste incl mad.. Jeg har ikke kunne booke vores lokale - de er optaget til og med juli næste år.
Sund mad er jeg med på - så kan man jo bare spise lidt mere ;).. Anyway - sims mig lige når du har undersøgt det - jeg er ikke rigtig på mail den næste uge.

/Hanne ;)
Vores kantine er optaget til anden side den 15/12.. :(

og fik også at vide, at det var mere til internt brug.. feks. i PI regi. eller PMC for den sags skyld... så folk må lige kigge efter et egnet sted til julefrokosten :shock: :shock:

Desværre..
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

15/12 er fint med mig, kan nok også i Januar.

Da jeg kan se at der ikke er fundet lokaler, har jeg tilladt mig at spørge her: http://www.bryggeriskovlyst.dk/ - men forventer egentlig ikke de har plads. Ikke det billigste sted, med de har kvali øl, og go mad.
Anders K
Helt uden puls...

Post by Anders K »

15/12 er ogsaa en cool dato for mig, for tidligt at sige endeligt ja...

men drenge -det ser godt ud..... :lol: :lol: :lol:
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
Stephan Bak
Alene i udbrud

Post by Stephan Bak »

15.12 er fin - fin! 8)
Image
Hanne
Med nyvasket cykel

Lokalet er på plads

Post by Hanne »

Hey everyone

Det er lykkedes mig at få et lokale til omkring 50 personer - med køkken, anlæg , stole, service - ja næsten alt undtagen gæster og mad ;)

Lokalet er belligende i Bagsværd - nærmere betegnet 10 meter fra hvor jeg selv bor.. Toget går hele natten fra Bagsværd station så der vil være mulighed for at komme hjem/videre ellers kan der arangeres overnatning i min lejlighed.
Der kommer i løbet af ugen lidt mere info omkring vores julefrokost.. MEN GLÆD JER ALLEREDE NU !!!!

Hanne ;)
Stephan Bak
Alene i udbrud

Post by Stephan Bak »

Lyder super - godt gået!
Image
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

Fint, så aflyser jeg bare bryggeriskovlyst
Diana
Cykelmyg

Re: Lokalet er på plads

Post by Diana »

Hanne P wrote:Hey everyone

Det er lykkedes mig at få et lokale til omkring 50 personer - med køkken, anlæg , stole, service - ja næsten alt undtagen gæster og mad ;)

Lokalet er belligende i Bagsværd - nærmere betegnet 10 meter fra hvor jeg selv bor.. Toget går hele natten fra Bagsværd station så der vil være mulighed for at komme hjem/videre ellers kan der arangeres overnatning i min lejlighed.
Der kommer i løbet af ugen lidt mere info omkring vores julefrokost.. MEN GLÆD JER ALLEREDE NU !!!!

Hanne ;)
Kanon..

Er klar på at hjælpe med hvad det skal være...pånær flæskestegen :wink:
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
Hanne
Med nyvasket cykel

Re: Lokalet er på plads

Post by Hanne »

LadyDi wrote:
Hanne P wrote:Hey everyone

Hanne ;)
Kanon..

Er klar på at hjælpe med hvad det skal være...pånær flæskestegen :wink:
Lyder super ;).. tror sgu vi køber maden - jeg er god til at lave mad, men gider ærlig talt ikke ;)
Jeg får lige lavet en plan ...

/H
Hanne
Med nyvasket cykel

Post by Hanne »

Morten Hartvigsen wrote:Fint, så aflyser jeg bare bryggeriskovlyst
Ja Morten gør bare det - må ellers sige det var et fedt forslag for stedet er virkelig konge.. MEN ved at det er stinkende dyrt og så ligger det jo helt ude i skoven og det bliver mere eller mindre svært at komme derfra - da offentlige transportmidler er en by i Rusland derude ..

/H
Post Reply