Hej, jeg er Anita
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
Re: Hej, jeg er Anita
TaK Jan ! Vi ville begge gerne nå at få Anita introduceret rigtigt ifgl. optagelses regler, så hun kunne hjælpe til H12 osv. osv. men desværre har hun lige beskadiget 2 ledbånd i den ene skulder rigigt grimt, og kan derfor slet ikke cykle de næste 2-3 mdr 

-
- Ny på Hustleren
Kære alle,
Tusinde tak for den fine velkomst. Jeg glæder mig til at hilse på jer alle sammen og har søgt fri til H12 weekenden. Har desværre været så uheldig at beskadige min skulder slemt. Men, vender tilbage når jeg kan køre igen. Vi ses.
De bedste hilsner fra Anita
Tusinde tak for den fine velkomst. Jeg glæder mig til at hilse på jer alle sammen og har søgt fri til H12 weekenden. Har desværre været så uheldig at beskadige min skulder slemt. Men, vender tilbage når jeg kan køre igen. Vi ses.
De bedste hilsner fra Anita
Hej, jeg er Anita
Æv også. Rigtig god bedring.
Udover hygge så er Hustlere rigtig gode til at komme sig efter div cykel-skader, så endnu engang velkommen, det tegner til en lys Hustler fremtid for dig
Udover hygge så er Hustlere rigtig gode til at komme sig efter div cykel-skader, så endnu engang velkommen, det tegner til en lys Hustler fremtid for dig
-
- Ny på Hustleren
Hej alle sammen,
Fik aldrig rigtigt kommet i gang her, desværre. Må desværre melde pas med cykling på MTB i skov, da min skulder ikke rigtig kan klare dette terræn. Jeg ønsker jer alt godt derude. Bh Anita
Fik aldrig rigtigt kommet i gang her, desværre. Må desværre melde pas med cykling på MTB i skov, da min skulder ikke rigtig kan klare dette terræn. Jeg ønsker jer alt godt derude. Bh Anita
Æv æv. God bedring med skulderen.
Håbe du nyder skoven på en anden måde.
Håbe du nyder skoven på en anden måde.
Jan D