Henrik: Er det for sent at melde sig kun til pandekager?
Jeg er nødt til at se Tommy komme i mål i H60, men ta' det lige lidt med ro Tommy for jeg er der først omkring kl 1230. Og så jeg frem til at overvære BAX's debut som konkurrencerytter
Jan Lohmann wrote:Henrik: Er det for sent at melde sig kun til pandekager?
Jeg er nødt til at se Tommy komme i mål i H60, men ta' det lige lidt med ro Tommy for jeg er der først omkring kl 1230. Og så jeg frem til at overvære BAX's debut som konkurrencerytter
En gGo' tur til alle.
Naturligvis ikke du er skam velkommen....
Kan ligesom fornemme at der vist skal bages en hel del
Jeg må gå til bekendelse... I morgen kommer jeg i WeBike uniformen. Den store Webike chef kommer (Jeg skal slå ham!) så jeg må trække i arbejdsuniformen, uden Ritter Cykler logo.
Jeg gir en omgang til julefrokosten... (hvis det er nok).... Jeg tager seføli Hustlertøjet på når jeg skal på skamlen.
Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Jeg må gå til bekendelse... I morgen kommer jeg i WeBike uniformen. Den store Webike chef kommer (Jeg skal slå ham!) så jeg må trække i arbejdsuniformen, uden Ritter Cykler logo.
nånå da ... men om andet så kan du da låne en Ritter dunk af mig hvis du mangler
'''You're just jealous because the voices only talk to me.'''
Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Jeg må gå til bekendelse... I morgen kommer jeg i WeBike uniformen. Den store Webike chef kommer (Jeg skal slå ham!) så jeg må trække i arbejdsuniformen, uden Ritter Cykler logo.
Jeg gir en omgang til julefrokosten... (hvis det er nok).... Jeg tager seføli Hustlertøjet på når jeg skal på skamlen.
Puha puha... Spitfire-trøjen vakte ikke begejstring til Vega Cup, så tvivler på, at en omgang er nok for selveste mr. Hustler....
Jeg kommer i grønt imorgen...
Jeg er mest til sportsgrene, hvor der holder en ambulance for ende af bakken!
føj, føj, føj det var sku hårdt.. J-lo du er for sej!! jeg vil også hve noget WEEEEE bike tøj, det gir jo vinger...
mange tak for pandekager og kage, det holder...