Harzen-turen
- Anders Kirchhoff
- Nu med støttefod
-
- 3000+ posts = spammer
- Anders Kirchhoff
- Nu med støttefod
-
- 3000+ posts = spammer
- Anders Kirchhoff
- Nu med støttefod
Jeg har lavet en ny under hustler mountain bike, så slet du bare den, som står under hustlerne privat.
Derudover, så må folk gerne komme med forslag her eller hvis I har en bil, som I vil stille til rådighed. Pt. har vi 2 biler til 5-6 personer og vi er pt. 9.
Jeg går ud fra, at fam. Hartvigsen triller i egen øse?
Derudover, så må folk gerne komme med forslag her eller hvis I har en bil, som I vil stille til rådighed. Pt. har vi 2 biler til 5-6 personer og vi er pt. 9.
Jeg er mest til sportsgrene, hvor der holder en ambulance for ende af bakken!
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
ja, vi kører selv, i en meget proppet bil med 4 cykler, så der er nok ikke ekstra plads, heller ikke til cykler, familie og børne grej fylder meget...Anders Kirchhoff wrote:Jeg har lavet en ny under hustler mountain bike, så slet du bare den, som står under hustlerne privat.
- Anders Kirchhoff
- Nu med støttefod
Du afventer, at jeg skriver til dig. Jeg skriver dig på den seneste hytte, som vi har bestilt.
Pt. er følgende på den seneste hytte: Dalle, Ole P, Jais og Søren T Hansen.
Jeg får en regning en af de næste dage på omkring 800 kr. (depositum), som skal betales. I hører alle nærmere.
Pt. er følgende på den seneste hytte: Dalle, Ole P, Jais og Søren T Hansen.
Jeg får en regning en af de næste dage på omkring 800 kr. (depositum), som skal betales. I hører alle nærmere.
- Anders Kirchhoff
- Nu med støttefod
Så er 1. rate på hus nr. 2 betalt. 800 kr.
Så pt. skal jeg vel ha´ 200 kr. fra Dalle, Søren, Jais og Ole?
Eller er der lavet andre aftaler?
I hvert fald, så skal der smides i alt 800 kr. ind på fars konto inden længe... I ved rockere, afpressere, lejemordere og alle mulige andre, som Danske Bank bruger, når de indkradser penge og i teorien, så er det vist deres penge!!!!!
Dem, som føler, at de vil overføre penge. Smid en mail til mig på anderskirchhoff@yahoo.dk så kvitterer jeg med et kontonr.
Så pt. skal jeg vel ha´ 200 kr. fra Dalle, Søren, Jais og Ole?
Eller er der lavet andre aftaler?
I hvert fald, så skal der smides i alt 800 kr. ind på fars konto inden længe... I ved rockere, afpressere, lejemordere og alle mulige andre, som Danske Bank bruger, når de indkradser penge og i teorien, så er det vist deres penge!!!!!
Dem, som føler, at de vil overføre penge. Smid en mail til mig på anderskirchhoff@yahoo.dk så kvitterer jeg med et kontonr.
- Allan-JYDEN-Rusmann
- Træder stor mølle!
- Anders Kirchhoff
- Nu med støttefod
- Allan-JYDEN-Rusmann
- Træder stor mølle!