MTB: Herstedhøje træning d. 21 Jan kl. 9
-
- 3000+ posts = spammer
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
-
- 3000+ posts = spammer
Hehe.
Jacobs body frøs til is, og han kunne ikke fortsætte. Så jeg kørte hjem i sympati med ham, så han ikke skulle sidde 1 1/2 time i bilen helt alene.
Så det var sgu en kort tur. Jeg vil tro, vi nåede 200 meter ind i skoven, da han fik tudefjæs
Håber i andre havde en god tur. Det var godt nok svært at køre i, når der var is og andres cykelspor nedenunder sneen.
Jacobs body frøs til is, og han kunne ikke fortsætte. Så jeg kørte hjem i sympati med ham, så han ikke skulle sidde 1 1/2 time i bilen helt alene.
Så det var sgu en kort tur. Jeg vil tro, vi nåede 200 meter ind i skoven, da han fik tudefjæs

Håber i andre havde en god tur. Det var godt nok svært at køre i, når der var is og andres cykelspor nedenunder sneen.
-
- 3000+ posts = spammer
Shit, surtBoS wrote:Hehe.
Så det var sgu en kort tur. Jeg vil tro, vi nåede 200 meter ind i skoven, da han fik tudefjæs![]()
![]()

- Niels G Henningsen
- 3000+ posts = spammer
Et gammelt nødråd til frosne body'er. (vi taler freewheelbody ikke sandt ?)
Hvis man alligevel skal lade vandet,så lad det ske udover body'en
.
Ikke så lækkert,men hvis man er alene afsted og langt fra alting kan det jo overvejes....
mvh Niels H
Hvis man alligevel skal lade vandet,så lad det ske udover body'en

Ikke så lækkert,men hvis man er alene afsted og langt fra alting kan det jo overvejes....

mvh Niels H
mvh Niels Henningsen
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
Ja tak for i dag. Det var en flot tur skoven var flot dækket med sne.Vi havde 29 min. på Cykel og gennem snit 9.6km og var uden ca en time , der er total is under sneen , så dem der skal køre i morgen skal nok finde Pigdæk frem , vi var forbi Heino på vejen hjem og de kan først skaffe Pigdæk til fredag næste uge. Øv for Jakob
og Bo , men vi giver den gas om 14 dage igen og forhåbelig bedre føre. 

12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
He he det måtte jeg gøre en morgen på vej til job sidste år ude på fælleden hvor min body frøs ..Niels PMC wrote:Et gammelt nødråd til frosne body'er. (vi taler freewheelbody ikke sandt ?)
Hvis man alligevel skal lade vandet,så lad det ske udover body'en.
Ikke så lækkert,men hvis man er alene afsted og langt fra alting kan det jo overvejes....![]()
mvh Niels H
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O