spordag Tokkekøb 11 septemper kl.9
- Niels G Henningsen
- 3000+ posts = spammer
- Henrik Storgaard
- Med nyvasket cykel
- Kim K. Larsen
- Nu med chainsuck
-
- 3000+ posts = spammer
Har opdateret min profil / status på facebook men en reminder inkl ´links. I der har Face må gerne dele, og sende videre til jeres MTB venner....
Har også 'oppet' det officiell tråd på MTB.dk. Har vi bedt klubberne på sjælland skrive til deres medlememr / poste på deres fora? RMK, HMTBK, JCC, T-Bikes, Slagelse, CC Hillerød, WAT, Hare Tri mf.
J
Har også 'oppet' det officiell tråd på MTB.dk. Har vi bedt klubberne på sjælland skrive til deres medlememr / poste på deres fora? RMK, HMTBK, JCC, T-Bikes, Slagelse, CC Hillerød, WAT, Hare Tri mf.
J
- paul snyder
- Punkteret
Kun klubber i Mountainbike dk. CC hillerød og HMTBK.Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Har opdateret min profil / status på facebook men en reminder inkl ´links. I der har Face må gerne dele, og sende videre til jeres MTB venner....
J
Hvis der er nogle der har nogle kontakt personer i de andre klubber må i meget gerne kontakte dem.
Tak for dine reminder

-
- 3000+ posts = spammer
- Alice 'Cooper'
- Yndlingsfarve: Grøn
- paul snyder
- Punkteret
Nu synes jeg, at det giver mest mening, at det er en af jer der indretter et indlæg ang. jeres sprodag, men da det ikke er sket endnu på TBCs FB side trods mit tilbud at gøre det for at fange folk, har I noget imod at vi skriver en påmindelse? Det kunne godt være, der er grund til. I ikke vil have noget med os at gøre...det ved jeg nu ikke...og så skal jeg blande mig udenom. Men ellers er der mulighed for at lokke 2-3 mennesker mere ude i skoven d. 11.
Mvh Paul (Hustler fan)
Mvh Paul (Hustler fan)
Tak for påmindelsen.paul snyder wrote:Nu synes jeg, at det giver mest mening, at det er en af jer der indretter et indlæg ang. jeres sprodag, men da det ikke er sket endnu på TBCs FB side trods mit tilbud at gøre det for at fange folk, har I noget imod at vi skriver en påmindelse? Det kunne godt være, der er grund til. I ikke vil have noget med os at gøre...det ved jeg nu ikke...og så skal jeg blande mig udenom. Men ellers er der mulighed for at lokke 2-3 mennesker mere ude i skoven d. 11.
Mvh Paul (Hustler fan)
Jeg har lige skrevet på jeres væg

Hilsen
Torben (TBC fan)
- paul snyder
- Punkteret
- Hanne
- Med nyvasket cykel
Jeg har desværre forregnet mig - jeg kan først være der omkring kl 14.30 - ved ikke om det er for sent. Kommer meget gerne , men havde glemt at jeg skulle på arbejde.
Hanne
Hanne
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
http://cykelmyginden.blogspot.com/