Pinsefest Lørdag d. 22 maj kl. 10

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
Stephan Bak
Alene i udbrud

Post by Stephan Bak »

Kommer! Og vejrudsigten er stadig nice!
Image
Hanne Egaa
Nu med chainsuck

Post by Hanne Egaa »

Kommer alene, dog med cykel - manden skal spille fodboldkamp.
Med grønne pedaler
BoS
Førstevælger!

Post by BoS »

Post 1 opdateret igen igen :)
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
Torben
3000+ posts = spammer

Post by Torben »

Charlotte (min kone) vil gerne hjælpe som rutevagt.
Rasmus Birk
1 omgang efter

Post by Rasmus Birk »

Da jeg alligevel sikkert kører langsomt af alle for tiden, så kan jeg da bare tage minestrimlerne med mig rundt fra ruten :wink:

Men ellers kan jeg da godt vente til efter hele arrangementet er slut, og hjælpe med at tage ruten ned :D
Alice 'Cooper'
Yndlingsfarve: Grøn

Post by Alice 'Cooper' »

Hej Hustlere

Til Pinsehygge i Rude Skov får I mulighed for at stifte bekendtskab med geocachingens forunderlige verden, da vi ikke kan spille rundbold. Geocaching er en modernet GPS skattejagt for hele familien, så har du en GPS så sørg for at få den ladet op og tag den med. Man kan sagtens være flere personer sammen, så vi deles bare om de GPS'er der er.

Geocaching handler om at finde skatte rundt omkring på jordkloden vha. sin GPS og nogle givne koordinater, som man kan finde i det ønskede geografiske område vha. hjemmesiden: www.geocaching.com.

Ruten er 7-8 km i fugleflugtslinie med alle 10 skatte, men man bestemmer jo selv hvor mange skatte man vil finde og hvor længe man vil blive ved. Vi har udvalgt 10 skatte, hvis koordinater skal downloades inden man møder op, hvis man vil være med i legen. Listen med skattene hedder "Pinsehygge d. 22.5.10" og kan findes under profilen "Lelund" eller ved at følge linket:

http://www.geocaching.com/bookmarks/vie ... 848d3d28df

Man kan gratis og nemt oprette en profil på siden, som er påkrævet hvis man vil downloade koordinater til sin GPS. Fx hedder Heidi's profil "Lelund".

Ved hver skat på listen, kan man læse lidt om baggrunden for skatten, fx årsagen til at den er placeret der, måske nogle hints til placeringen, størrelsen og sværhedsgraden af skatten m.m. I hver skat er der en logbog hvori man kan indskrive sig og der er typisk nogle små bytteting uden værdi, så som hoppebold, køleskabsmagnet, viskelæder, balloner eller andet, så hvis man finder det sjovt kan man medbringe små byttegenstande.

Er man heldig finder man en Geocoin el. Travel Bug, som er små sporbare elementer, som man kan gå hjem i sin profil og logge og måske opdage at de har rejst jorden rundt 1½ gang gennem de sidste 4 år eller lignende.

Med WAT-hilsner og på gensyn lørdag

WATeam/Heidi
Al træning er god Adventure træning!
Husk 600 gr grønt om dagen.
Alice 'Cooper'

Post by Alice 'Cooper' »

Hej Bo

Du har glemt Jannick på den opdaterede liste.

Vi har også en ny tilmelding fra vores spritnye WATmedlem Dagmar, hun søger også et lift fra byen hvis der er nogen hustlere der kan have hende med ( Steen?)

Jeg er helt spritny i WAT og vil rigtig gerne med på lørdag - min mtb og jeg ville gerne nasse et lift hvis nogen kører? (Bor lige ved Bispeengsbuen)

Hilsen
Dagmar
Steen Andersen
Med blød hat

Post by Steen Andersen »

sæføli, der er altid plads, har godt nok sagt jeg godt kan hjælpe rute opsætning, så hvis en anden er klar på RUTEOPSÆTNING :lol: Alice du kan jo gi hende mit nummer, så kan vi aftale hvor der skal være opsamling.
Tykke kan også have tynd mave ;-)
BoS
Førstevælger!

Post by BoS »

Alice 'Cooper' wrote:Hej Bo
Du har glemt Jannick på den opdaterede liste.
Jannick who? Ingen Jannick'er har tilmeldt sig så vidt jeg kan se?
Alice 'Cooper' wrote: Vi har også en ny tilmelding fra vores spritnye WATmedlem Dagmar, hun søger også et lift fra byen hvis der er nogen hustlere der kan have hende med ( Steen?)
Steen = "damernes ven". Steen -> Du kan da bare komme tidligere sammen med Dagmar. Så kan I sammen gå rundt og sætte rute op? ;-) :mrgreen:
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
Philip Brint
Asfalt nej tak!

Post by Philip Brint »

Steen Andersen wrote:sæføli, der er altid plads, har godt nok sagt jeg godt kan hjælpe rute opsætning, så hvis en anden er klar på RUTEOPSÆTNING :lol: Alice du kan jo gi hende mit nummer, så kan vi aftale hvor der skal være opsamling.
Steen, Steen, Steen - Er det ikke offensivt at starte med at udveksle numre. :oops: :oops: :roll: :roll: :wink: :wink:
Last edited by Philip Brint on 20 May 2010, 22:45, edited 1 time in total.
Rivette F8
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Damernes ven blir enten BoS eller Steen A i 2010!
Alice 'Cooper'

Post by Alice 'Cooper' »

Alice 'Cooper' wrote:Janick fra aktiv træning er blevet lokket til at støve cyklen af og kommer også forbi

Har bestilt 12 kg kartofler til salat, så nu er jeg spændt på hvor mange vi bliver :)
Bo jeg har meldt ham til her

@ Damernes ven Steeen, jeg sender lige nummeret så kan du jo spørge
Peter 'TB'
BOFH

Post by Peter 'TB' »

Jeg kommer ikke alligevel, tilbragte 8 1/2 timer på børnafdeligen i går. Ibens feber var oppe i 40.5, hendes blodprøver var ikke pæne men de kunne ikke sige hvad hun har fanget, så vi blev sendt hjem for at observere hende. Her til morgen har hun 38 til trods for hun har fået panodil hele natten, og så synes hun lige hun skulle spule sofaen til. (selvom hun intet spiser og ikke har gjort det i 5 dage) :/ Så vi tager ind på børneafdeligen igen idag, så regner ikke med vi kommer hjem igen før der er fundet en årsag.
Image
Jan D
3000+ posts = spammer

Post by Jan D »

De kære børn...
God bedring med hende.
Jan D
Steen Andersen
Med blød hat

Post by Steen Andersen »

:lol: :lol: i snakker, men det er jo synd at en ny WAT skal gå helt til rude :o
Tykke kan også have tynd mave ;-)