Bluetooth headset bortgives
- Peter 'TB'
- BOFH
Bluetooth headset bortgives
4 styks Jabra BT2010 bortgives til de 4 hurtigste hustlers.
De er alle fire i originale kasser med 220v lader + manual, har aldrig været åbnet.
Se mere om dem her: http://www.jabra.com/Sites/Jabra/DK-DK/ ... T2010.aspx
4 styks Jabra A125s, Bluetooth adapter til iPod/iPhone, giver din iPod Bluetooth forbindelse incl. A2DP og AVRCP. I originale kasser aldrig åbnet.
kom frisk.
De er alle fire i originale kasser med 220v lader + manual, har aldrig været åbnet.
Se mere om dem her: http://www.jabra.com/Sites/Jabra/DK-DK/ ... T2010.aspx
4 styks Jabra A125s, Bluetooth adapter til iPod/iPhone, giver din iPod Bluetooth forbindelse incl. A2DP og AVRCP. I originale kasser aldrig åbnet.
kom frisk.
- Peter 'TB'
- BOFH
- Kim Bjergelefanten Holst
- Alene i udbrud
- Peter 'TB'
- BOFH
- Tobias Sonne
- Mangler fart
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer
Adapter til Bluetooth
Kan I ikke se at Steve Jobs har formørket jeres sind og at I ikke længere kan afgøre hvad I burde forvente til den pris I gladelig betaler for hans produkter - eller som en ny ejer af en iPad udtalte efter en journalist spurgte om ikke det var dårligt at der ikke var et USB stik i iPad'en, hvorefter personen svarede "USB - nej det bruger jeg ikke"
En dag vil jeg læse eventyret om Kejserens nye klæder for jer

Kan I ikke se at Steve Jobs har formørket jeres sind og at I ikke længere kan afgøre hvad I burde forvente til den pris I gladelig betaler for hans produkter - eller som en ny ejer af en iPad udtalte efter en journalist spurgte om ikke det var dårligt at der ikke var et USB stik i iPad'en, hvorefter personen svarede "USB - nej det bruger jeg ikke"

Gid det snart var maj...!
- Peter 'TB'
- BOFH
Det er kun iPhone 2G fra 2007 der ikke supporterer A2Dp via Bluetooth, både 3G og 3GS gør..Peter Christensen wrote:Adapter til Bluetooth![]()
Kan I ikke se at Steve Jobs har formørket jeres sind og at I ikke længere kan afgøre hvad I burde forvente til den pris I gladelig betaler for hans produkter - eller som en ny ejer af en iPad udtalte efter en journalist spurgte om ikke det var dårligt at der ikke var et USB stik i iPad'en, hvorefter personen svarede "USB - nej det bruger jeg ikke"![]()
Apple har valgt ikke at implementere A2DP på 2g'erne fordi de ønsker at 2G og 3G(s) skal differentieres fra de ældre 2G'ere.
- Peter 'TB'
- BOFH