H12 solo billet til salg
- Jesper Flemgaard Nielsen
- Ny på Hustleren
H12 solo billet til salg
... syntes ikke lige det hørte til under Krejleren, da det jo ikke er en cykeldel....
Men er der nogen herinde som er interreseret i at købe en solo billet til H12 d. 8 maj???
Men er der nogen herinde som er interreseret i at købe en solo billet til H12 d. 8 maj???
Det virker når det knirker!
- Jesper Holgersen
- Ny på Hustleren
- Jesper Flemgaard Nielsen
- Ny på Hustleren
Solgt til din gode men også total gakkede ven! Han skulle også køre Nordic 24 så han mente H12 solo var god træning....Henrik Johannesson wrote:Jeps. Den vil jeg gerne købe. Ring på 2854 4714 så vi kan aftale videre
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Hvor langt ude er dét lige???

Til Måløv-krigerne! I kan jo ikke gennemføre uden mig alligevel! Så jeg forventer fodmassage som tak for hjælpen!!!!
Det virker når det knirker!
Ja, han er sku lidt pjattede med det der selvpineriJesper Flemgaard Nielsen wrote:Solgt til din gode men også total gakkede ven! Han skulle også køre Nordic 24 så han mente H12 solo var god træning....Henrik Johannesson wrote:Jeps. Den vil jeg gerne købe. Ring på 2854 4714 så vi kan aftale videre![]()
![]()

Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
- Niels Haslov
- Nu med støttefod
Tak for de pæne ord JesperHenrik Johannesson wrote:Ja, han er sku lidt pjattede med det der selvpineriJesper Flemgaard Nielsen wrote:Solgt til din gode men også total gakkede ven! Han skulle også køre Nordic 24 så han mente H12 solo var god træning....Henrik Johannesson wrote:Jeps. Den vil jeg gerne købe. Ring på 2854 4714 så vi kan aftale videre![]()
![]()
![]()

Cykler du - eller hykler du
Og velkommen tilbage i det grønne selskab Niels..Niels Haslov wrote:Tak for de pæne ord JesperHenrik Johannesson wrote:Ja, han er sku lidt pjattede med det der selvpineriJesper Flemgaard Nielsen wrote:Solgt til din gode men også total gakkede ven! Han skulle også køre Nordic 24 så han mente H12 solo var god træning....Henrik Johannesson wrote:Jeps. Den vil jeg gerne købe. Ring på 2854 4714 så vi kan aftale videre![]()
![]()
![]()
.....og stor tak til dig Henrik for at have mig i tankerne..
, glæder mig til 12 timer i solskin

glæder mig til at se dig rulle i Isterød
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.
http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
- Niels Haslov
- Nu med støttefod
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer