DUSTCUP 6. afd 26. AUG Kirkeskoven

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Kent
En kop latex tak
Posts: 1140
Joined: 05 Sep 2007, 22:50
Location: Frederiksberg

Post by Kent »

Det er sådan man vinder cykelløb Kim - man overtaler konkurrenterne til at stoppe og så ræser man selv videre :D :lol:

Tak for dysten med de rigtig hårde hustlerdrenge. Total god hustlerhygge først at samle cyklen op når løbet bliver skudt i gang og Stået har overskud til at køre løbet med en sportstaske på ryggen. SÅDAN :) :thumbsup:
Nu kan det da kun gå fremad....
User avatar
BoT
Bagfra højre-om!
Posts: 1085
Joined: 31 Aug 2006, 22:45

Post by BoT »

Super rute, super dag :D
Blev fanget i starten et par gange og vips havde Henrik N overhalet min boks og lå foran. Ved et af de mange harmonikastop forsøgte jeg at implantere min barend i hans bagdel, men missede med et par cm!
Fik styr på det og overhalede efterhånden en del. Kørte alle bakker der var plads til. Ser efter 2 omgange at der kun er tid til een runde mere, så jeg holder på og går ikke ned.
Fantastisk opbakning blandt af vores heppere. På et tidspunkt giver BoS sig til at løbe ved siden af mig i Tour-stil, mens han skriger i mit øre og hamrer på hjelmen :shock:
Kommer ind 40 sek i lukketid og ser Peter C og andre stå og kigge, så jeg får taget mig sammen til at tage den sidste omgang. Kaster den tomme vanddunk til Per O, der var gået ud før løbsstart med en knækket krank. På vej tilbage mod mål er Per gået langt ned for at møde mig og stanger flasken som de proffe - takker meget!
Ved bakkerne på sidste omgang kan jeg se at det er bedst at trække, hvilket medfører en del højlydte kommentarer fra Hustler-supporterne i form af konstruktive forbedringsforslag. Ud over at "heppe" på mig (tag dig nu sammen og vis noget aggressivitet og ...) så sviner de en PMC'er til som jeg har fulgtes med. Det medfører, at han er så opsat på at få mig, at det tager en halv omgang at lægge ham bagved. Må lade Casper Bogan trække i mål før mig, men han har tidligere trukket mig en halv Gribben og fik flere sting efter en skuldertackling sidste gang på det hvide spor - så det var ham velundt.
Jeg kan se, at det gav 20 pladser at tage den sidste omgang. Står nu som nr 100# (subject to change), hvilket er mit bedste resultat i Dusten siden felterne blev samlet!
Jeg har endnu ikke haft glæden af at komme op til en Hustler fra en Box foran, men jeg kan se på omgangstiderne at de svarer til Niels H og andre, så det har altså betalt sig for mig at træne bare lidt struktureret om sommeren :-)
Jeg glæder mig allerede til Dust finalen på Høghsbjerg. Det bliver bare så godt og så ondt :twisted:
User avatar
Klaus Bomholt
Over stok og sten
Posts: 590
Joined: 30 Nov 2005, 12:05
Location: Højeloft Vænge 80, Værløse

Post by Klaus Bomholt »

BoT wrote:Super rute, super dag :D
Blev fanget i starten et par gange og vips havde Henrik N overhalet min boks og lå foran. Ved et af de mange harmonikastop forsøgte jeg at implantere min barend i hans bagdel, men missede med et par cm!
Fik styr på det og overhalede efterhånden en del. Kørte alle bakker der var plads til. Ser efter 2 omgange at der kun er tid til een runde mere, så jeg holder på og går ikke ned.
Fantastisk opbakning blandt af vores heppere. På et tidspunkt giver BoS sig til at løbe ved siden af mig i Tour-stil, mens han skriger i mit øre og hamrer på hjelmen :shock:
Kommer ind 40 sek i lukketid og ser Peter C og andre stå og kigge, så jeg får taget mig sammen til at tage den sidste omgang. Kaster den tomme vanddunk til Per O, der var gået ud før løbsstart med en knækket krank. På vej tilbage mod mål er Per gået langt ned for at møde mig og stanger flasken som de proffe - takker meget!
Ved bakkerne på sidste omgang kan jeg se at det er bedst at trække, hvilket medfører en del højlydte kommentarer fra Hustler-supporterne i form af konstruktive forbedringsforslag. Ud over at "heppe" på mig (tag dig nu sammen og vis noget aggressivitet og ...) så sviner de en PMC'er til som jeg har fulgtes med. Det medfører, at han er så opsat på at få mig, at det tager en halv omgang at lægge ham bagved. Må lade Casper Bogan trække i mål før mig, men han har tidligere trukket mig en halv Gribben og fik flere sting efter en skuldertackling sidste gang på det hvide spor - så det var ham velundt.
Jeg kan se, at det gav 20 pladser at tage den sidste omgang. Står nu som nr 100# (subject to change), hvilket er mit bedste resultat i Dusten siden felterne blev samlet!
Jeg har endnu ikke haft glæden af at komme op til en Hustler fra en Box foran, men jeg kan se på omgangstiderne at de svarer til Niels H og andre, så det har altså betalt sig for mig at træne bare lidt struktureret om sommeren :-)
Jeg glæder mig allerede til Dust finalen på Høghsbjerg. Det bliver bare så godt og så ondt :twisted:
Ja rolig Bo - Jacob var jo PMCer før han blev Huster :roll:
Nå men tak for kampen på sidste runde - du må ha bedre øjne end jeg for jeg kunne knapt finde sporet efter du stak :oops: Og som vi snakkede om så nåede du jo lige i top 100. Jeg runder 50 til foråret så jeg er tilfreds med løbet (= 3. i H50) Ses
User avatar
BoT
Bagfra højre-om!
Posts: 1085
Joined: 31 Aug 2006, 22:45

Post by BoT »

Ja - jeg mente "sviner" på den gode måde, som man bruger når man kender hinanden - det håbede jeg var underforstået. Jakob plejer at sige pænere ting til folk han ikke kender ;-)
Tak for sludderen på sporet, Klaus.
Last edited by BoT on 27 Aug 2009, 11:18, edited 1 time in total.
User avatar
Jan D
3000+ posts = spammer
Posts: 3675
Joined: 29 May 2009, 15:34
Location: Søborg

Post by Jan D »

Hermed "Hustlerlisten"
Pos Bib Name
57 340 Morten Hartvigsen
73 378 Palle PS Madsen
75 412 Rene Christensen
80 100 David Darret
92 139 Henrik Brohus
95 357 Niels Haslov
100 50 Bo Thomsen
114 385 Peter Christensen
116 242 Kenneth Skafte
145 153 Henrik Nielsen
161 116 Flemming Meyer
198 324 Michael Schønberg
235 405 Rasmus Bentzen
251 935 Jan Demant
264 365 Niels Pind
282 252 Klaus Straarup
285 156 Henrik Storgaard
305 384 Peter Baade
336 247 Kim Holst
349 126 Hanne Panduro-Hess
352 245 Kent Vinhardt Josephsen

Jeg er sgu imponeret over så mange der kan nå 4 omgange...
Jan D
User avatar
JesperJ
1 omgang efter
Posts: 673
Joined: 04 Sep 2005, 20:59
Location: Ballerup

Post by JesperJ »

Vil da også godt lige sige SUPER TAK for opbakning, klap og diverse tilråb, fra Jakob mfl. på bakken.
Super i kommer ud og hepper bredt.
Men hvad med en tur selv ;-)
mvh
Jesper
maybe some day
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jesper-pmc wrote:Vil da også godt lige sige SUPER TAK for opbakning, klap og diverse tilråb, fra Jakob mfl. på bakken.
Super i kommer ud og hepper bredt.
Men hvad med en tur selv ;-)
mvh
Jesper
Selv tak;) Der var faktisk flere som gerne ville have at vi heppede på dem, så de sagde fx: "Hey, jeg hedder Flemming" - og så måtte vi jo råbe og heppe på dem også :D

Jesper: Mit knæ er desværre 'i stykker' efter "H12" i Silkeborg :( Men ruten havde dog heller ikke været min kop te.
User avatar
jannik 'lordy' stuhr
Bagfra højre-om!
Posts: 1073
Joined: 24 Feb 2006, 18:06
Location: Værløse
Contact:

Post by jannik 'lordy' stuhr »

nogler skal ofre sig for at mængden får den gode hepper oplevelse jesper

og så blev det os ;)
Hvorfor ikke ;)
Når livet er fed på den F E D E måde
http://www.tykkeskolen.dk/
User avatar
Henrik Storgaard
Med nyvasket cykel
Posts: 2323
Joined: 22 Jul 2008, 22:03
Location: Vejby

Post by Henrik Storgaard »

For saaat** jeg syntes den var led, med nogle lækre tekniske passager. Benene var godt nok suget tomme på 3. omgang, så stor tak til Strået for at hjælpe mig rundt, og heppekoret for den intense og højlydte støtte :lol:

Om ikke andet så rendte jeg jo med wellness posen til lodtrækningen, så mon ikke jeg bliver Hustleren med den lækreste hud til finalen :wink:
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10105
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

uha, det føltes ikke som nr. 57 i min krop - det var en hård rute.

Efter David kom op på første omgang, lagde han pres på, og vi var 4-5 ryttere der næsten fulgtes ad. Men tempoet faldt derefter lidt, og da David styrtede, kørte jeg på for at komme foran, hvilket også holdt til mål.

På sidste runde smed jeg camelbaken (Lobo på ca. 1,5kg incl. alt grej) på toppen ved Henrik, JLO, Jannik og slænget. Jeg ville egentlig smide den FØR jeg skulle køre op, men kunne ikke lige se nogle hustlere at afleverer den til. Det hjalp. Lige pludselig kunne jeg igen følge én af de ryttere jeg hang lidt bagved, så jeg lagde mig lidt på hjul, og observerede han stil, og bemærkede at han ikke kørte single track & sving så hurtigt som jeg. Så før vi nærmede os den næstsidste bakke før mål (den hvor man svingede op til højre fra grusstien hvor det gik bradt opad), tænkte jeg.. den der kommer op først ad den bakke vinder, for jeg var sikker på at kunne forcerer op ad den sidste bakke til mål.

Så da rytteren (på en TREK) så lavede en fejl og måtte gå op, trak jeg fra og kørte i jævnt tempo op hele vejen, og satte derefter tempo på. Her indhentede jeg så et 3 andre ryttere (xxxx og xxxx), og i alt hentede jeg vidst 4-5 ryttere på sidste omgang (plus dem der blev blev lappet).

Et meget hårdt løb synes jeg.....jeg måtte spise / drikke hele aftenen for at få fyldt op igen.

NB..Tip til David: Jeg synes du kører alt for tungt gear op ad bakkerne. Det trætter mere i længden. Jeg selv "juller" mere afsted, så kan jeg ihvertfald bedre holde tempoet over længere tid.
User avatar
David Darret
Med nye kabler
Posts: 236
Joined: 28 Jun 2007, 13:17
Location: Værløse

Post by David Darret »

Morten Hartvigsen wrote:uha, det føltes ikke som nr. 57 i min krop - det var en hård rute.

Efter David kom op på første omgang, lagde han pres på, og vi var 4-5 ryttere der næsten fulgtes ad. Men tempoet faldt derefter lidt, og da David styrtede, kørte jeg på for at komme foran, hvilket også holdt til mål.

På sidste runde smed jeg camelbaken (Lobo på ca. 1,5kg incl. alt grej) på toppen ved Henrik, JLO, Jannik og slænget. Jeg ville egentlig smide den FØR jeg skulle køre op, men kunne ikke lige se nogle hustlere at afleverer den til. Det hjalp. Lige pludselig kunne jeg igen følge én af de ryttere jeg hang lidt bagved, så jeg lagde mig lidt på hjul, og observerede han stil, og bemærkede at han ikke kørte single track & sving så hurtigt som jeg. Så før vi nærmede os den næstsidste bakke før mål (den hvor man svingede op til højre fra grusstien hvor det gik bradt opad), tænkte jeg.. den der kommer op først ad den bakke vinder, for jeg var sikker på at kunne forcerer op ad den sidste bakke til mål.

Så da rytteren (på en TREK) så lavede en fejl og måtte gå op, trak jeg fra og kørte i jævnt tempo op hele vejen, og satte derefter tempo på. Her indhentede jeg så et 3 andre ryttere (xxxx og xxxx), og i alt hentede jeg vidst 4-5 ryttere på sidste omgang (plus dem der blev blev lappet).

Et meget hårdt løb synes jeg.....jeg måtte spise / drikke hele aftenen for at få fyldt op igen.

NB..Tip til David: Jeg synes du kører alt for tungt gear op ad bakkerne. Det trætter mere i længden. Jeg selv "juller" mere afsted, så kan jeg ihvertfald bedre holde tempoet over længere tid.
En ting skal jeg ihvertfald husk.... og det er at tjeckke om begge hjule kører rundt efter et styrt !!!!!!! mit baghjul blev banket ud af stilling og kørt på bremsen..... syntes godt nok at cyklen var tung..... det måtte være alle de bakker :cry: skulle være blevet på dit hjul.... for der var dejligt fredeligt :lol: ses på lørdag Morten... godt kørt.
Sygdommen ville sætte mig af - men jeg vandt spurten...
User avatar
jesper janum
Ny på Hustleren
Posts: 45
Joined: 22 Nov 2008, 21:47
Location: amager

Post by jesper janum »

Det var simpelhen et perfekt spor. selv om lungerne hang uden på trøjen.
dejligt med alle tilskurene------(per O).
mudder gør smuk
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4126
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Post by Niels G Henningsen »

Klaus Bomholt wrote:.... Jeg runder 50 til foråret så jeg er tilfreds med løbet (= 3. i H50) Ses
Og Mads Bødker er også H 50 i 2010 :? :shock: :shock:
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
User avatar
Straarup
Mangler prokontrakt
Posts: 1523
Joined: 22 Nov 2006, 14:55
Location: Rødovre
Contact:

Post by Straarup »

Henrik Storgaard wrote:For saaat** jeg syntes den var led, med nogle lækre tekniske passager. Benene var godt nok suget tomme på 3. omgang, så stor tak til Strået for at hjælpe mig rundt, og heppekoret for den intense og højlydte støtte :lol:
Henrik det er mig der takker, havde ingen energi, se bare selv Niels overhalede mig :roll:

Men en fed rute det var det :thumbsup:

//Strået
Frog jumps er vejen frem ....
User avatar
Klaus Bomholt
Over stok og sten
Posts: 590
Joined: 30 Nov 2005, 12:05
Location: Højeloft Vænge 80, Værløse

Post by Klaus Bomholt »

Niels PMC wrote:
Klaus Bomholt wrote:.... Jeg runder 50 til foråret så jeg er tilfreds med løbet (= 3. i H50) Ses
Og Mads Bødker er også H 50 i 2010 :? :shock: :shock:
Han har vist allerede rundet. Og der kommer vist flere op I H50 bla Dust Bo.
Post Reply