Intervaller på torsdag d. 23 kl. 1900 ved Herstedhøje

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
User avatar
HenrikJ
Stuntcyklist!
Posts: 781
Joined: 18 Jul 2007, 20:29
Location: Stor KBH

Intervaller på torsdag d. 23 kl. 1900 ved Herstedhøje

Post by HenrikJ »

Ja, så er det allerede tid igen her i 3 uges program.

Vi mødes foran Naturcenteret ved Herstedhøje kl. 1900 er kører samme program som tirsdag. Dog nok med 1 eller 2 små gooties indlagt i ny og næ :wink:

Kom frisk, vejrudsigten ser p.t. lidt ustabil ud men mon ikke vi endnu engang slipper for regnen.


PS. Hørte i går aftes et rygte om, at der var forsvundet 2 få fra Herstedhøje. Og enemy var under kraftig mistanke :o
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
User avatar
jesper janum
Ny på Hustleren
Posts: 45
Joined: 22 Nov 2008, 21:47
Location: amager

Post by jesper janum »

Håber på at nå det , skal flytte for en kammerat. så i skal ikke vente hvis jeg ikke er der. :roll:
mudder gør smuk
User avatar
BoT
Bagfra højre-om!
Posts: 1085
Joined: 31 Aug 2006, 22:45

Post by BoT »

Kommer
User avatar
John Bo Christensen
Fås den i carbon?
Posts: 1184
Joined: 21 Oct 2007, 12:57
Location: Søborg

Post by John Bo Christensen »

Troede du havde vandskræk, Henrik :-) Vi ses ...

Mvh John
We apologize for the inconvenience.
User avatar
HenrikJ
Stuntcyklist!
Posts: 781
Joined: 18 Jul 2007, 20:29
Location: Stor KBH

Post by HenrikJ »

Jeg er en comfort rider og da det har regnet den sidste time springer jeg over dagens træning og ser om det ikke skulle være bedre i morgen. Har skrevet en SMS til BoT og John men har desværre ikke nr. på dig Jesper.

I må have en god tur.

Henrik
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
User avatar
jesper janum
Ny på Hustleren
Posts: 45
Joined: 22 Nov 2008, 21:47
Location: amager

Post by jesper janum »

Det gør ikke noget havde også droppet det pga regnen.
Men er klar i morgen hvis vejret holder.
mudder gør smuk
User avatar
Allan-JYDEN-Rusmann
Træder stor mølle!
Posts: 264
Joined: 19 Oct 2006, 21:49
Location: Hvidovre

Post by Allan-JYDEN-Rusmann »

Henrik Johannesson wrote:Jeg er en comfort rider og da det har regnet den sidste time springer jeg over dagens træning og ser om det ikke skulle være bedre i morgen. Har skrevet en SMS til BoT og John men har desværre ikke nr. på dig Jesper.

I må have en god tur.

Henrik
Hvad er den af?, her sidder jeg kampklar i tøjet. Nå jeg er jo ikke garanteret, hvad de andre to vælger. Men vi ses vel tirsdag aften Henrik.
God weekend til jer alle.
Jyden tager til det jyske i morgen.
Den der kører med LEFTY i skoven,
er bedst udstyret.
User avatar
HenrikJ
Stuntcyklist!
Posts: 781
Joined: 18 Jul 2007, 20:29
Location: Stor KBH

Post by HenrikJ »

Allan>JYDEN<Rusmann wrote:
Henrik Johannesson wrote:Jeg er en comfort rider og da det har regnet den sidste time springer jeg over dagens træning og ser om det ikke skulle være bedre i morgen. Har skrevet en SMS til BoT og John men har desværre ikke nr. på dig Jesper.

I må have en god tur.

Henrik
Hvad er den af?, her sidder jeg kampklar i tøjet. Nå jeg er jo ikke garanteret, hvad de andre to vælger. Men vi ses vel tirsdag aften Henrik.
God weekend til jer alle.
Jyden tager til det jyske i morgen.
Jeg ved at BoT kommer.
Jyden, det er jo netop derfor man skal melde sig til på bordet så det kan ses hvem der dukker op :wink:
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
User avatar
BoT
Bagfra højre-om!
Posts: 1085
Joined: 31 Aug 2006, 22:45

Post by BoT »

Vi var Bo, Bo og John Bo.
Lidt svært at tage sig sammen til at komme ud af bilen, men det var jo ikke så slemt. Bo (mig) kørte 4 omgange på 92-93% af max - næsten lige op med John Bo, og Bo ("Hvem er jeg og hvad laver jeg her") lallede med i vores tempo, da han ikke måtte anstrenge sig :roll:
Vi droppede de små bakker og tog enemy 3 gange.
Sidste gang måtte vi lige tjekke op på en af vestegnens lysende begavelser, der havde taget den ned af enemy (samme nedkørsel som i slush-prologen) sammen med to venner (som havde tykke dæk) på en almindelig herrecykel og uden hjelm. Han mente selv, at han vidste hvad han hed, men meget mere var der heller ikke i knolden på ham. Han fik en række formaninger om at tage sin hjernerystelse alvorligt, for ellers endte han som Bo ;-)
User avatar
John Bo Christensen
Fås den i carbon?
Posts: 1184
Joined: 21 Oct 2007, 12:57
Location: Søborg

Post by John Bo Christensen »

BoT wrote:lallede med i vores tempo,
BoS lallede ikke, han sad og skruede på sin cykel medens jeg savlede ned over stellet - bliver nødt til at købe noget mere carboing til cyklen :-(

Men tak til de 2 seje Hustlere som trodsede vejret og dukkede op til en god gang træning.

Mvh John
We apologize for the inconvenience.
Post Reply