Der har tidligere været et par indlæg om ønsker til noget fællestræning med noget struktur og Dust Cupperne som mål.
Jeg vil derfor invitere til og selv køre en gang struktureret intervaller over det næste stykke tid (3 uger) med stigende intensitet efterfulgt af en rolig uge og så igen en ny omgang intervaller over 3 uger. Der er sikkert mange andrer måder at gøre det på men dette er en start

Jeg starter op i næste uge og laver løbende indlæg men det vil formentlig blive på tirsdage, torsdage og en enkelt dag i weekenden. Men det kan dog variere da både familie og arbejde jo også sætter sig på timerne

Men første tur bliver i morgen torsdag for lige at banke rusten af stængerne og se hvor start niveauet skal være.
Mødestedet vil være naturcenteret ved Herstedhøje (Dust 4 afd. / Slush prolog).
Jeg ved det er et død kedeligt område men jeg mener det er godt til intervaller da der bl.a. er en rundstrækning med bløde sving og uden bakker hvilket gør, at det kan blive et stabilt interval.
Ligeledes er der rigtig mange muligheder for mindre bakke intervaller på det skallede bjerg der ligeledes kan give lidt teknik i, at få balance mellem for og baghjul. Men det er vist også det mest tekniske området kan diske op med

Alle kan være med da det meste vil være på rundstrækninger og der først køres til nyt område når alle er samlet. Så om du ligger i box 1 eller 10 betyder intet. Bare du få blødsmag i munden og det rykker lidt er alt jo godt

Nå men meld frisk tilbage for om det har interesse så jeg ved lidt om der dukker nogen op eller jeg skriver til intetheden