DustCup4 på HerstedHøje..
Med den mængde regn der har været de sidste par dage, så må jeg indrømme at lysten til at bruge 1500-1700 kr efter løbet på at skifte kæde kassette og whatever, er relativt lille.. Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor de bruger den rute. De nedkørsler der var med i slushen er decideret farlige i vådt føre, det ved Graff vidst nok alt om, og den ene opkørsel er vist mere en optrækning. Jeg har aldrig set nogen køre den, heller ikke i tør vejr..
Kommer.
- Er godt svimmel af jetlag og en uge i forlystelsesparker i Orlando - kun en tåbe frygter ikke Hulken.
- Rude havde været sjovere, men det bliver nok godt at komme op på cyklen igen efter den har stået stille siden sidste Dust. Jeg kører nok kun en omgang eller to. Må hellere tage Nobby eller Medusa på til mudderhullet, når der ikke skal køres om placeringer.
- Er godt svimmel af jetlag og en uge i forlystelsesparker i Orlando - kun en tåbe frygter ikke Hulken.
- Rude havde været sjovere, men det bliver nok godt at komme op på cyklen igen efter den har stået stille siden sidste Dust. Jeg kører nok kun en omgang eller to. Må hellere tage Nobby eller Medusa på til mudderhullet, når der ikke skal køres om placeringer.
Jeg indrømmer at bunden efter DH nedkørslen er ganske våd og bliver helt sikkert godt mudret.
I kan se billeder her http://picasaweb.google.dk/jesperpj/Dus ... directlink
MEn jeg kørte den 2 gange og hvis man holder godt til venstre og lader være med at vinde løbet ned af denne bakke kan det lade sig gøre.
Resten af ruten var ganske tør og fin, så tror nu godt man kan køre den uden at skifte hele transmissionen efterfølgende.
Men der kan godt opstå nogle lidt for spændende situationer når 50-100 mand vælter ned samtidig
MEEEN så skal dmi's prognose om 30-40 mm tirsdag aften ikke holde, for så bliver der kaos
/Jesper
I kan se billeder her http://picasaweb.google.dk/jesperpj/Dus ... directlink
MEn jeg kørte den 2 gange og hvis man holder godt til venstre og lader være med at vinde løbet ned af denne bakke kan det lade sig gøre.
Resten af ruten var ganske tør og fin, så tror nu godt man kan køre den uden at skifte hele transmissionen efterfølgende.
Men der kan godt opstå nogle lidt for spændende situationer når 50-100 mand vælter ned samtidig
MEEEN så skal dmi's prognose om 30-40 mm tirsdag aften ikke holde, for så bliver der kaos

/Jesper
maybe some day
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
Alt den box snak.. det er jo ligesom at kigge efter bussen, den kommer ikke før af den grun
Jeg synes det er super fedt at der efterhånden er så mange Hustlere med, vi fylder godt i hele feltet.

Hvis du nu var "rigtig hustler" havde du fået sponseret fuld transmissions sæt efter hvert løb, det gør vi andre daMartin wrote:Med den mængde regn der har været de sidste par dage, så må jeg indrømme at lysten til at bruge 1500-1700 kr efter løbet på at skifte kæde kassette og whatever, er relativt lille.. Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor de bruger den rute. De nedkørsler der var med i slushen er decideret farlige i vådt føre, det ved Graff vidst nok alt om, og den ene opkørsel er vist mere en optrækning. Jeg har aldrig set nogen køre den, heller ikke i tør vejr..

HahaaMorten Hartvigsen wrote:Alt den box snak.. det er jo ligesom at kigge efter bussen, den kommer ikke før af den grunJeg synes det er super fedt at der efterhånden er så mange Hustlere med, vi fylder godt i hele feltet.
Hvis du nu var "rigtig hustler" havde du fået sponseret fuld transmissions sæt efter hvert løb, det gør vi andre daMartin wrote:Med den mængde regn der har været de sidste par dage, så må jeg indrømme at lysten til at bruge 1500-1700 kr efter løbet på at skifte kæde kassette og whatever, er relativt lille.. Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor de bruger den rute. De nedkørsler der var med i slushen er decideret farlige i vådt føre, det ved Graff vidst nok alt om, og den ene opkørsel er vist mere en optrækning. Jeg har aldrig set nogen køre den, heller ikke i tør vejr..

Det må være noget af en sponsor i har fået jer, siden i har så gunstige forhold..

Hmmm, med alle de piger jeg skal overhale på den første stigning gider jeg sku heller ikke....
Last edited by Jais on 25 May 2009, 15:02, edited 1 time in total.
- Rasmus Bentzen
- Nu med chainsuck
- Kim Bjergelefanten Holst
- Alene i udbrud
- Rasmus Bentzen
- Nu med chainsuck
- Peter 'TB'
- BOFH
- Rasmus Birk
- 1 omgang efter
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
Jeg og min tr makker Jesper, har været ude og kører ruten her til efter middag , det er en super cool rute , meeeen den trækker sku tænder ud i starten på "bjerget" , det bliver max griner at gi den gas Onsdag.
Ses

Ses
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O