DustCup4 på HerstedHøje..

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Martin
Nu med dunk!

Post by Martin »

Med den mængde regn der har været de sidste par dage, så må jeg indrømme at lysten til at bruge 1500-1700 kr efter løbet på at skifte kæde kassette og whatever, er relativt lille.. Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor de bruger den rute. De nedkørsler der var med i slushen er decideret farlige i vådt føre, det ved Graff vidst nok alt om, og den ene opkørsel er vist mere en optrækning. Jeg har aldrig set nogen køre den, heller ikke i tør vejr..
BoT
Bagfra højre-om!

Post by BoT »

Kommer.
- Er godt svimmel af jetlag og en uge i forlystelsesparker i Orlando - kun en tåbe frygter ikke Hulken.
- Rude havde været sjovere, men det bliver nok godt at komme op på cyklen igen efter den har stået stille siden sidste Dust. Jeg kører nok kun en omgang eller to. Må hellere tage Nobby eller Medusa på til mudderhullet, når der ikke skal køres om placeringer.
JesperJ
1 omgang efter

Post by JesperJ »

Jeg indrømmer at bunden efter DH nedkørslen er ganske våd og bliver helt sikkert godt mudret.
I kan se billeder her http://picasaweb.google.dk/jesperpj/Dus ... directlink
MEn jeg kørte den 2 gange og hvis man holder godt til venstre og lader være med at vinde løbet ned af denne bakke kan det lade sig gøre.
Resten af ruten var ganske tør og fin, så tror nu godt man kan køre den uden at skifte hele transmissionen efterfølgende.
Men der kan godt opstå nogle lidt for spændende situationer når 50-100 mand vælter ned samtidig
MEEEN så skal dmi's prognose om 30-40 mm tirsdag aften ikke holde, for så bliver der kaos :cry:
/Jesper
maybe some day
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

Alt den box snak.. det er jo ligesom at kigge efter bussen, den kommer ikke før af den grun :wink: Jeg synes det er super fedt at der efterhånden er så mange Hustlere med, vi fylder godt i hele feltet.
Martin wrote:Med den mængde regn der har været de sidste par dage, så må jeg indrømme at lysten til at bruge 1500-1700 kr efter løbet på at skifte kæde kassette og whatever, er relativt lille.. Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor de bruger den rute. De nedkørsler der var med i slushen er decideret farlige i vådt føre, det ved Graff vidst nok alt om, og den ene opkørsel er vist mere en optrækning. Jeg har aldrig set nogen køre den, heller ikke i tør vejr..
Hvis du nu var "rigtig hustler" havde du fået sponseret fuld transmissions sæt efter hvert løb, det gør vi andre da :wink:
Martin
Nu med dunk!

Post by Martin »

Morten Hartvigsen wrote:Alt den box snak.. det er jo ligesom at kigge efter bussen, den kommer ikke før af den grun :wink: Jeg synes det er super fedt at der efterhånden er så mange Hustlere med, vi fylder godt i hele feltet.
Martin wrote:Med den mængde regn der har været de sidste par dage, så må jeg indrømme at lysten til at bruge 1500-1700 kr efter løbet på at skifte kæde kassette og whatever, er relativt lille.. Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor de bruger den rute. De nedkørsler der var med i slushen er decideret farlige i vådt føre, det ved Graff vidst nok alt om, og den ene opkørsel er vist mere en optrækning. Jeg har aldrig set nogen køre den, heller ikke i tør vejr..
Hvis du nu var "rigtig hustler" havde du fået sponseret fuld transmissions sæt efter hvert løb, det gør vi andre da :wink:
Hahaa :D Nu var det ikke kun transmissionsæt issuet der holder mig fra det skaldede bjerg.. Synes ikke om de nedkørsler med 400 mand efter mig........ :?

Det må være noget af en sponsor i har fået jer, siden i har så gunstige forhold.. :)
Jais
3000+ posts = spammer

Post by Jais »

Hmmm, med alle de piger jeg skal overhale på den første stigning gider jeg sku heller ikke....
Last edited by Jais on 25 May 2009, 15:02, edited 1 time in total.
Rasmus Bentzen
Nu med chainsuck

Post by Rasmus Bentzen »

Min cykel er til rep og reservedelene når nok ikke og komme inden, så jeg kommer nok hellere ikke.... :cry:

Hvorfor har cykelhandleren ikke låne cykler ligesom når ens bil er på værksted :wink: (og måske gerne en 29´er i XL) 8)
Martin
Nu med dunk!

Post by Martin »

Rasmus Bentzen wrote:(og måske gerne en 29´er i XL) 8)
Ville det så være det man kaldte for en låne lastbil..? :wink:
Kim Bjergelefanten Holst
Alene i udbrud

Post by Kim Bjergelefanten Holst »

Kommer heller ikke, skal ikke have ødelagt flere rammer på det affaldsbjerg :wink:
Rasmus Bentzen
Nu med chainsuck

Post by Rasmus Bentzen »

Martin wrote:
Rasmus Bentzen wrote:(og måske gerne en 29´er i XL) 8)
Ville det så være det man kaldte for en låne lastbil..? :wink:
Måske nærmere en monster truck 8)
Peter 'TB'
BOFH

Post by Peter 'TB' »

Niks kommer ikke, har ikke cyklet skide meget siden datteren ankom, gider ikke lægge ud med den bakke dér.
FlemmingM
Helt uden puls...

Post by FlemmingM »

Jeg kommer!
Med alle dem som bliver væk er der jo mulighed for at få en box% som kan bruges til de resterende løb!
Det kunne jo være sjovt at prøve at overhale andre end de sædvanlige 100-150 pers.!!!!

Hilsen
Flemming
Rasmus Birk
1 omgang efter

Post by Rasmus Birk »

Nu er jeg pludselig tvivlsom til onsdagens løb.
Var godt nok en tur ude på højen idag - og det var ikke så slemt som jeg havde frygtet.
Men min forgaffel er vist ikke hel som den skal være, så måske den lige skal have lidt service før den igen får en omgang tæv på ruterne.
Per Olsson
Bagfra højre-om!

Post by Per Olsson »

Jeg og min tr makker Jesper, har været ude og kører ruten her til efter middag , det er en super cool rute , meeeen den trækker sku tænder ud i starten på "bjerget" , det bliver max griner at gi den gas Onsdag. :lol:
Ses
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Niels P
3000+ posts = spammer

Post by Niels P »

David Darret wrote:Box 3 IGEN!!!!!!!!!!!!!!!????????????????????#!"%#¤!&#¤"/"¤%/"¤/#¤%/¤#/(
What the f.... :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Du må trøste dig med du er "forrest" i Box 3 med 0,18 box%point til box2 så go-for-it
/Niels
Post Reply