Jeg står over desærre - min kæreste vil gerne med, men han vil simpelthen ikke kunne følge med tempoet til trods for at I siger at det vil være et lidt hyggetempo, og da det er så sjældent han kører,så har jeg valgt at tage en tur alene med ham i stedet.
Jeg håber I får en god tur.. måske ses vi på sporet når I overhaler os
Hanne wrote:Jeg står over desærre - min kæreste vil gerne med, men han vil simpelthen ikke kunne følge med tempoet til trods for at I siger at det vil være et lidt hyggetempo, og da det er så sjældent han kører,så har jeg valgt at tage en tur alene med ham i stedet.
Jeg håber I får en god tur.. måske ses vi på sporet når I overhaler os
/Hanne
Orv, det er vist første gang der er nogen, der har fravalgt en af "mine" ture pga. for højt tempo!
Jeg har tilbudt at han kunne komme med, men det er sgu lidt ovekill at tage ham med i jeres tempo.. Og så langsomt kører I heller ikke
Han er jo ryger og har desuden aldrig dyrket motion og når vi har kørt bare ud til Skovlyst, så er han så træt så han knap kan hænge sammen.. Det skal jo helst være en fornøjelse at køre MTB hver gang og derfor kører jeg bare selv en tur med ham..
/H
Hanne wrote:Jeg har tilbudt at han kunne komme med, men det er sgu lidt ovekill at tage ham med i jeres tempo.. Og så langsomt kører I heller ikke
Han er jo ryger og har desuden aldrig dyrket motion og når vi har kørt bare ud til Skovlyst, så er han så træt så han knap kan hænge sammen.. Det skal jo helst være en fornøjelse at køre MTB hver gang og derfor kører jeg bare selv en tur med ham..
/H