Pibende bremser - What to do?

Hvilket udstyr skal jeg købe og hvorfor!? - Whats hot and whats not.
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10105
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

- det kan være at skiven er blevet en smule skæv (kan rettet en smule med fingerene), det sker jo at sådan en maskine får lidt knubs :wink:

- det ka også være at det skal centreres igen - måske klodserne er slidt mere i den ene side end den anden (har selv lige prøve den udgave)... og det kan så skyldes at kaliberen "hænger" lidt i den ene eller anden side, pga. skidt. Måske de bare skal "masseres list" ind/ud.

NB: Du så godt nok monster træt ud der på sporet.. godt du er frisko igen :wink:
User avatar
Henrik Storgaard
Med nyvasket cykel
Posts: 2323
Joined: 22 Jul 2008, 22:03
Location: Vejby

Post by Henrik Storgaard »

Morten Hartvigsen wrote:- det kan være at skiven er blevet en smule skæv (kan rettet en smule med fingerene), det sker jo at sådan en maskine får lidt knubs :wink:

- det ka også være at det skal centreres igen - måske klodserne er slidt mere i den ene side end den anden (har selv lige prøve den udgave)... og det kan så skyldes at kaliberen "hænger" lidt i den ene eller anden side, pga. skidt. Måske de bare skal "masseres list" ind/ud.

NB: Du så godt nok monster træt ud der på sporet.. godt du er frisko igen :wink:
Rent faktisk så er det ene stempel lidt trægt, så det fik en gang massage og skiven blev recentreret midt i kaliberen, efterfølgende kan jeg da også se lys på begge sider af skiven nu :) og så må jeg tage en prøvetur i eftermiddag og se om det har hjulpet.

Og ja, jeg var totalt smadret på 2. omgang, ved ikke helt hvad der gik galt for ingen af de lækkerier jeg proppede i munden nåede ud i benene :(
User avatar
BoT
Bagfra højre-om!
Posts: 1085
Joined: 31 Aug 2006, 22:45

Post by BoT »

Jeg har ikke haft lignende problemer med mine Juicy 5, så jeg tror ikke at du nødvendigvis får noget ud af at komme op på Juicy 7 eller Ultimate. Det ville dog være rart med justering i grebene.
Post Reply