tjaa.. ideeen er da faldet før du nævner det. men folk har desværre en tendens til at tude så snart der er noget der ikke ser ud som de håbede, samt hvis den en dag skulle blinke.-
Ved at bygge selv, bestemmer man selv hvormeget man gider at gøre ud af design, samt at lure hvor nemt det er at reparere i tilfælde af at man har en defekt diode, eller en koldlodning.
tjaa.. og så har jeg ikke helt så meget fritid for tiden som jeg godt kunne ønske mig
men la mig høre Kent, hva byder du, eller skal du ha hjælp ?
'''You're just jealous because the voices only talk to me.'''
Cav O har du et billed af en hjemmebrygget lampet?? hvis det ikke ligner lort tror jeg da nok du kan afsætte en til mig hvad skal du ha for en færdig lygte?? og lidt fritid har vi alle (natten) der kan du lodde.
Casper Ortvald wrote:byg selv.. lorte nemt og billigt... kan gøres til ca. 400,- for lygte med ca. 700 lum, samt bat til 3 timer incl lader
tager 1 time at samle,. ring hvis du skal ha hjælp
HVOR ER MIIIIIN LYGTE, SÅ JEG KAN KØRE NITERITE
Du kan jo ikke køre... trille måske.. men køre.. ahh..
Du stiller bare op.. så bakser vi den...
Steen.
Jeg er mere end frisk på at hjælpe med at bygge en, give links til hvilke stumper du kan bruge (der er mange forskellige setup), give goe ideer til at bygge som jeg har gjort, men måske også ideer der kunne gøre den bedre end min.
Eksempelvis så blev Mads's (som vi lavede i sidste uge, efter samme opskrift) da noget federe end min, med Hjelm beslag und alles.... eneste vi pt mangler er en super ide til at holde batterier.. den vi bruger nu koster en rulle tape om måneden
kan man måske ikke bygge "pærene" ind i en fjern/tåge lygte fra en bil?? altså de der ekstra hella lygter de findes også i str. ikke så stor måske vi skulle lave en lodde aften??
Steen A wrote:Jeg tror jeg hopper på en Ay-Up til 249 pund der er både lys til styr og hat
Både Strået og jeg (Og vist også Phillip) kører med AY-UP!. Et MTB sæt koster 2000 kr. med pundets kurs og så får du 2 x 2 lamper, 2 små (3 timer +) og et stort batteri (6 timer +) med lader til 12 og 240 V monteringssæt til hjelm og 2 sæt til cykelstyr. Jeg købte også et pandebånd så man kan bruge det til løb til 100 kr ekstra. Sættet vejer ca. 160 g på hatten (lygte + batteri + holder). Det er vandtæt til 1 meter så selv Peter "mosekone" vil kunne bruge det (dog kun i ferskvand) . Og så fåes den i Hustler-grøn!
Overvej deres "gecko-mounts" hvis der ikke er en masse huller i din hjelm hvor man kan sætte et par strips og et velcro bånd igennem. Ellers er en Tesla til en plovmand mere, også et godt bud hvis det skal være nyt.
Det er faktisk utroligt så mange stumper man får med der, og hele 3 batterier, som jo koster en krig
forskellen er at det Hus du ser på billederne her vejer ca. 80g incl dioder og driver, hvorimod en tågelygte af de små Hella'er vejer op mod 300-350 gram.