NRR

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Casper Ortvald
Set på landevejen!

NRR

Post by Casper Ortvald »

tak for en SUPER fed aften...

Tak for hjælpen med at få det hele ned så hurtigt...

Tak !
'''You're just jealous because the voices only talk to me.'''
Niels Haslov
Nu med støttefod

Post by Niels Haslov »

Kanon Rute.

Godt at høre at der var nok af hjælp. Kørte hjem efter løbet for at skifte tøj..., og her så jeg at min knæ ikke var så pænt som før løbet (røg på røven efter 2 omgang lige netop hvor jeg var ved at få kontakt til Tommy igen (øv)...og som bonus gik det stærke lys lige som jeg havde overhalet Peter på sidste omgang (øv igen), så måtte trille resten af sidste omgang med noget som lignede nefa-lys. Så lidt koldt på knæet og en tur på sofaen, så spiller det nok igen imorgen. :cry:

Men fedt var det at komme ud og trille..

og så må vi håbe at Chips-drengene har lært til H12 at der ikke er snørrebånd på mtb-sko. :wink:
Cykler du - eller hykler du
Tommy Hass
Over stok og sten

Post by Tommy Hass »

Tak for i dag, super rute selvom den ikke lignede den på kortet ;-)

Jeg styrtede også på 2. omgang, lige hvor man kørte op mod p-pladsen efter engen. Damn mit knæ det er ømt nu, kunne godt være jeg skal have noget koldt på.

Hvor ser man resultaterne henne, kan ikke finde noget på katanas hjemmeside.

tak for suppe og kage det var super forplejning. Men damn mit vand frøs til tidligt så kørte uden det meste af tiden, det var ikke sjav.
Godt skilt er halvt samlet.
Philip Brint
Asfalt nej tak!

Post by Philip Brint »

Tak for iaften - Super fed oplevelse.

Det er den bedste suppe jeg har fået i mange år. =D> =D> =D>

Jeg havde valgt hjemmefra kun at køre et par omgange, så der også var tid til at se lidt på løbet. Det er jo ikke hver dag at man får lejlighed til at se så mange lygter i skoven på en gang.
Rivette F8
Steen Andersen
Med blød hat

Post by Steen Andersen »

Super flot med alle de lygter :o tak til kagebagerne de var gode alle sammen =P~ tak til Aet for julepils, den varmede jo godt i kulden, og til sidst Casper O du kommer til at tisse i bukserne i nat :lol:
Tykke kan også have tynd mave ;-)
Rasmus Birk
1 omgang efter

Post by Rasmus Birk »

Tak for en hyggelig aften i skoven :)
Alle løb burde være som dette - det er meget bedre når der kun er 50-60 startende, så er det bare så meget hyggeligere (og så kan jeg måske også en gang prøve er være med i top 100...! 8) )

Jeg stemmer iøvrigt for at vi giver Alice 2 års gratis medlemskab af klubben :wink:
Det var helt sikker den bedste suppe jeg har fået nogen sinde.
HenrikJ
Stuntcyklist!

Post by HenrikJ »

Tak for i aften.
Super arrangement og god rute. Var lidt ude at smugtræne i torsdags med Tommy men det var nu mest benene da dagens rute var noget anderledes end vi troede ud fra kortet men med et par ekstra fede single track :wink:

Tak til Alice for suppen. Den var bare lækker at få ud i kroppen kolde ydepunkter og så smagte den bare super godt :thumbsup: =D>

Til trods for at det var annonceret som et low budget løb syntes jeg at setupét var godt, ruten ganske godt afmærket og fine lodtrækningspremier. Dog tror jeg tidtagningen skal have et eftersyn for at den spiller max.

Satsede lidt med NN/RR som var fint i starten men halvvejs henne i løbet var det blevet lidt for glat men undgik heldigvis styrt.
Last edited by HenrikJ on 15 Feb 2009, 00:21, edited 1 time in total.
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
Jakeman
Ny på Hustleren

Post by Jakeman »

Også tak fra en ikke-Hustler. Det var mit første MTB-løb nogensinde, men absolut ikke det sidste. Kanon arrangement med suppe, brød og kager og masser af lys.

Jakob
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Tak til alle I som gav en hånd med, det var helt kanon at være grøn som altid - dejligt så mange hænder der hjælper til!

Mht. manglende strips, så må jeg tage en del af den bummert.... Godt det lykkedes alligevel.

J
Straarup
Mangler prokontrakt

Post by Straarup »

Tak til BoT for lån af chip, af en eller anden grund, var Strået ikke kommet med i deltagerlisten :?

Ruten den var bare fed på den fede måde. Kælkebakken kunne køres men efter en 7-8 omgange var den blevet for glat til at køres :roll:
Jeg var også nede, med en glidende tackling, på 2'nd omgang hvor man kører op til venster ved pakeringpladsen lige efter engen, så jeg har ondt i venstre r..balle (hvis i kan bruge den info til noget som helst :roll: )

Alice din suppe den får et 12'tal med kryds og slange.

De der AY-UP de lyser bare for vildt

Glæder mig allerede til næste NNR

Bravo til J-Lo, Senior og Casper O for et super godt arrangement

//Strået
Frog jumps er vejen frem ....
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Nej hvor var det hyggeligt ;-)

Jeg glemmer aldrig fornemmelsen af at køre først, en hel omgang, foran 60 ryttere og så se den lange slange af lys bag og under mig, bare fantastisk.

Som en sagde, så finders der 2 ting som man kan se fra Månen den Kinesiske mur og så Hustlernes Night Ride.

Tak for dejlig suppe Alice, min kone har bedt om opskriften så herved er ønsket givet videre.

Tak også (hjemmefronten) for dejligt hjemmebag. 'Kager' som gjorde Slush Bo helt 'misundelig'.

Dejligt at ingen kom alvorligt til skade i de efterhånden glatte sving.
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Peter 'TB'
BOFH

Post by Peter 'TB' »

æv øv og møg jeg bander mig selv langt væk for at have svedt det _totalt_ ud :( øv!!
Peter Christensen
3000+ posts = spammer

Post by Peter Christensen »

... hvad snakker du om Niels - situationen var helt under kontrol og du stod jo helt stille da jeg angreb på en af de sidste bakker :lol:

En super fed aften med en dejlig tør rute - jeg var derude i dag og gå en tur med familien på noget af ruten og fandt 4 reflekser og en tom gel beholder så det kan da godt være vi skal have en mand derud for at se om vi har fået det hele med :oops:
Gid det snart var maj...!
JesperJ
1 omgang efter

Post by JesperJ »

Jeg har kørt ruten rundt i dag, 2 omgange, så kun en rød strimmel, ellers intet.
:oops: øhh ja burde jo have taget de nned, upps.
Skal jeg nok prøve og huske næste gang jeg kommer forbi
/Jesper
maybe some day
AndreasA
3000+ posts = spammer

Post by AndreasA »

Tak for igår, drenge og piger.
Det var intet mindre end fantastisk...
Har lagt en beretning ind under nyheder
ses
A*et

ps: der er jo også andre end os der hænger ting op i træerne derude i skoven..
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.

http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
Post Reply