Slushcup 3 afd. 27/12 Harreskoven
- Casper Ortvald
- Set på landevejen!
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
Jeg kommer, og skal nok passer på det, men det ville vel være smartest at det er en der også skal køre slush d 4 Jan. som tager banneret med hjem.
Jeg kommer nemlig ikke d. 4/1
sez morgens
Andreas
Jeg kommer nemlig ikke d. 4/1
sez morgens
Andreas
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.
http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Helt uden puls...
- Tommy Hass
- Over stok og sten
tror det der med de 435 højdemeter passede meget godt..
det føltes ihvertfald så'en..
Tak for idag, det var super som sædvanligt
Godt nytår til de grønne, vi ses i 09
Hilsner
Andreas
det føltes ihvertfald så'en..
Tak for idag, det var super som sædvanligt
Godt nytår til de grønne, vi ses i 09
Hilsner
Andreas
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.
- jannik 'lordy' stuhr
- Bagfra højre-om!
- Kim Bjergelefanten Holst
- Alene i udbrud
Tak for idag, vi fik da gjort skoven grønnere. Som altid super humør.
Kunne godt mærke at julefrokosterne lå tungt i maven. Måtte lide den tort at start i den bageste halvdel af sidste startbox.....æv. det var godt nok hårdt at køre sig bare lidt op i rækkerne.
Tak for god support af hustler supporterne ude på ruten
Godt nytår til alle, vi ses i det nye med friskt mod
Kunne godt mærke at julefrokosterne lå tungt i maven. Måtte lide den tort at start i den bageste halvdel af sidste startbox.....æv. det var godt nok hårdt at køre sig bare lidt op i rækkerne.
Tak for god support af hustler supporterne ude på ruten

Godt nytår til alle, vi ses i det nye med friskt mod

- John Bo Christensen
- Fås den i carbon?
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
Selvom det var med vemod så var det, når det skulle være, sjovt at stå på sidelinien og se løbet sådan lidt fra oven eller måske mere fra siden.
Hold kæft hvor er der forskel på de hurtigste rytter og så resten. De 10 første plus et par i den næste gruppe tog hver gang skibakken på den store klinge, men jo længere bagud jo mindre klinge, ja enkelte gik på bakken allerede på første omgang.
På grund af julen var der ikke så mange Hustlere. men de som var der viste fint trøjen frem, desværre måtte BoS køre uden sin Hustlertrøje da den forsvandt/blev stjålet efter sidste SlushCup i Hillerød. *Same on you. who did it"
Held og lykke i Korsør.
Hold kæft hvor er der forskel på de hurtigste rytter og så resten. De 10 første plus et par i den næste gruppe tog hver gang skibakken på den store klinge, men jo længere bagud jo mindre klinge, ja enkelte gik på bakken allerede på første omgang.
På grund af julen var der ikke så mange Hustlere. men de som var der viste fint trøjen frem, desværre måtte BoS køre uden sin Hustlertrøje da den forsvandt/blev stjålet efter sidste SlushCup i Hillerød. *Same on you. who did it"
Held og lykke i Korsør.
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Stadig ikke nogen, der er kommet til at tage den med hjem fra Slush i Hillerød? Der, hvor vi startede ude på vejen (cykelstien). Der smed jeg min termo Hustler jakke i vejkanten. Jeg cyklede ned efter den LIGE da jeg var kommet over stregen, men der var den væk... Mærkeligt...Jan Lohmann wrote:
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården