http://teamhybel.wordpress.com/
/Ask
Det skal jeg sige videre til PapaJan Lohmann wrote:Et stort til lykke til Niels, som jo "sagtens" kan vinde når jeg ikke er med).
Pas på at du ikke spiser for mange Guld Barrer for det gi'r en større vægt ~ mindre fart.
Tak for det Jan. Du er savnet på sporet, håber snart at se dig. Lohmændene var slet ikke repræsenteret i dag til 3. afd. af Vegacup. Her får man ikke chokolade, men sød kakao og kager. Det kan vel også give lidt vægtforøgelse.Jan Lohmann wrote:Et stort til lykke til Niels, som jo "sagtens" kan vinde når jeg ikke er med).
Pas på at du ikke spiser for mange Guld Barrer for det gi'r en større vægt ~ mindre fart.
Det var så lidt Niels. Jeg savner også at køre på cykel og snakken i boxen inden det hele eksplodere, men der går nok et par måneder endnu. Jeg ville gerne være klar til at kunne rulle i DRbyen, men måske kan jeg nå istjerneløbet? Ha' en god jul!Dr.phil. wrote:Tak for det Jan. Du er savnet på sporet, håber snart at se dig. Lohmændene var slet ikke repræsenteret i dag til 3. afd. af Vegacup. Her får man ikke chokolade, men sød kakao og kager. Det kan vel også give lidt vægtforøgelse.Jan Lohmann wrote:Et stort til lykke til Niels, som jo "sagtens" kan vinde når jeg ikke er med).
God jul til dig også.Jan Lohmann wrote:Det var så lidt Niels. Jeg savner også at køre på cykel og snakken i boxen inden det hele eksplodere, men der går nok et par måneder endnu. Jeg ville gerne være klar til at kunne rulle i DRbyen, men måske kan jeg nå istjerneløbet? Ha' en god jul!Dr.phil. wrote:Tak for det Jan. Du er savnet på sporet, håber snart at se dig. Lohmændene var slet ikke repræsenteret i dag til 3. afd. af Vegacup. Her får man ikke chokolade, men sød kakao og kager. Det kan vel også give lidt vægtforøgelse.Jan Lohmann wrote:Et stort til lykke til Niels, som jo "sagtens" kan vinde når jeg ikke er med).