Ny blog...

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
Post Reply
Ask 'Bask' Hybel
Nu med støttefod

Ny blog...

Post by Ask 'Bask' Hybel »

Nu jeg ikke kan cykle pga knøet... så kan man altid lege med internet, derfor har jeg oprettet en ny blog om familien Hybel's cykelliv :D

http://teamhybel.wordpress.com/

/Ask
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

flot kørt af Nils
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Et stort til lykke til Niels, som jo "sagtens" kan vinde når jeg ikke er med ;-)).

Pas på at du ikke spiser for mange Guld Barrer for det gi'r en større vægt ~ mindre fart.
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Ask 'Bask' Hybel
Nu med støttefod

Post by Ask 'Bask' Hybel »

Jan Lohmann wrote:Et stort til lykke til Niels, som jo "sagtens" kan vinde når jeg ikke er med ;-)).

Pas på at du ikke spiser for mange Guld Barrer for det gi'r en større vægt ~ mindre fart.
Det skal jeg sige videre til Papa :) Eller du kan måske endda tage mødommen på bloggen og smide en kommentar direkte til Nils under sidste blogindlæg - så kan han også svare selv!

Håber snart du er tilbage på banen...

Ask
Dr.phil.
Ny på Hustleren

Post by Dr.phil. »

Jan Lohmann wrote:Et stort til lykke til Niels, som jo "sagtens" kan vinde når jeg ikke er med ;-)).

Tak for det Jan. Du er savnet på sporet, håber snart at se dig. Lohmændene var slet ikke repræsenteret i dag til 3. afd. af Vegacup. Her får man ikke chokolade, men sød kakao og kager. Det kan vel også give lidt vægtforøgelse.
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Dr.phil. wrote:

Tak for det Jan. Du er savnet på sporet, håber snart at se dig. Lohmændene var slet ikke repræsenteret i dag til 3. afd. af Vegacup. Her får man ikke chokolade, men sød kakao og kager. Det kan vel også give lidt vægtforøgelse.
Det var så lidt Niels. Jeg savner også at køre på cykel og snakken i boxen inden det hele eksplodere, men der går nok et par måneder endnu. Jeg ville gerne være klar til at kunne rulle i DRbyen, men måske kan jeg nå istjerneløbet? Ha' en god jul!
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Dr.phil.
Ny på Hustleren

Post by Dr.phil. »

Jan Lohmann wrote:
Dr.phil. wrote:

Det var så lidt Niels. Jeg savner også at køre på cykel og snakken i boxen inden det hele eksplodere, men der går nok et par måneder endnu. Jeg ville gerne være klar til at kunne rulle i DRbyen, men måske kan jeg nå istjerneløbet? Ha' en god jul!
God jul til dig også.

Nils
Post Reply