Gribben den 16/11

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Jais
3000+ posts = spammer

Post by Jais »

Kanon løb... kør det!! :twisted:
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

AndreasA wrote:
Lars Silfverberg wrote:
Philip Brint wrote:Slush datoerne er rykket en uge tidligere. 8-9/11.
........Mht. Gribben, er det så ikke et løb man godt kan undvære? Har hørt at det er 80% grusstier - altså et landevejsløb i skoven...
Gribben er ca. 95% brede grus stier, men er nu et fint løb alligevel, syn's jeg.
(jeg slog også Los Lohmans sidste år, tror nu ikke de vidste vi kørte om kap)
ikke decideret Mtb, men super på Cross'eren, hvis man har så'en en..
og din datter har jo mange føsdage foran sig, nap du bare enkeltstarten med... :)
hilsner
A
Andreas: Let nok at sig at du slog los Lohmann's for jeg gik ud efter min 3. punktering (30 km henne) og Jakob var så sød at han ventede og hjalp med at lappe de 2 første gange ;-)

Man kan undvære alle løb, det er kun et spørgsmål om penge og temperament, men jeg syntes at Gribben er et udemærket løb selvom det er på grusstier!

Lars: Mon ikke du kan indpasse en runde på enkeltstarten når tidspunktet opgives 2-3 dage i forvejen? Hvis du ikke kører så ender du vel sidste med 2 strafpoint for første cup og skal så starte sidst alle øvrige gange????
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Lars Silfverberg
Helt uden hænder!

Post by Lars Silfverberg »

Jan Lohmann wrote: Lars: Mon ikke du kan indpasse en runde på enkeltstarten når tidspunktet opgives 2-3 dage i forvejen? Hvis du ikke kører så ender du vel sidste med 2 strafpoint for første cup og skal så starte sidst alle øvrige gange????
Så skal jeg have overnaturlige diplomatiske evner. Tør slet ikke at foreslå min kæreste et sådan kompromis. Det ville være lettere at skabe fred i Mellemøsten :!:
tobiasn
Med nye kabler

Post by tobiasn »

Philip Brint wrote:Slush datoerne er rykket en uge tidligere. 8-9/11.
Argh - som om kalenderen ikke er svær nok at få til at gå op i forvejen! Nå, så skal der forhandles med overkommandoen igen!

...iøvrigt perfekt timing at jeg skal løbe marathonløb d. 2/11 - så er benene jo maks. friske d. 8/11 :cry:
/Tobias
Nu også med carboing racercykel
AndreasA
3000+ posts = spammer

Post by AndreasA »

Lars Silfverberg wrote: Så skal jeg have overnaturlige diplomatiske evner. Tør slet ikke at foreslå min kæreste et sådan kompromis. Det ville være lettere at skabe fred i Mellemøsten :!:
hehe, det lyder li'som hjemme hos mig.... :)
det goe ved startboxene er jo at der står noget a'la: "du skal placere dig der hvor du mener du høre hjemme, hvis dit navn ikke står på skiltene" sååå... mon ikke du finder en passende startplads til resten af af slush'erne..
A
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.

http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
Lars Silfverberg
Helt uden hænder!

Post by Lars Silfverberg »

AndreasA wrote:
Lars Silfverberg wrote: Så skal jeg have overnaturlige diplomatiske evner. Tør slet ikke at foreslå min kæreste et sådan kompromis. Det ville være lettere at skabe fred i Mellemøsten :!:
hehe, det lyder li'som hjemme hos mig.... :)
det goe ved startboxene er jo at der står noget a'la: "du skal placere dig der hvor du mener du høre hjemme, hvis dit navn ikke står på skiltene" sååå... mon ikke du finder en passende startplads til resten af af slush'erne..
A
Ja, vi kan jo alle herinde blive enige om, hvad der er vigtigst. Det er straks sværere at nå til enighed i et totalitært kvindestyret hjem :lol:
BoT
Bagfra højre-om!

Post by BoT »

AndreasA wrote:det goe ved startboxene er jo at der står noget a'la: "du skal placere dig der hvor du mener du høre hjemme, hvis dit navn ikke står på skiltene" sååå... mon ikke du finder en passende startplads til resten af af slush'erne..
A
Når der nu bliver lavet en prolog, kan det jo være at man stryger det med det frivillige og kræver at man skal placere sig i forhold til prologens rækkefølge.
Det kan vi med enkeltafdelingerne jo håbe på, da vi jo altid vil være "nødt" til at stille os hvor vi har lyst, idet vi ikke må køre prolog eller bliver listet i startboxene.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Spar 100 - tilmeld dig inden den 20 i denne md: http://www.cchillerod.dk/gribben2008.pdf

Jeg regner med at deltage, andre?
Rasmus Birk
1 omgang efter

Post by Rasmus Birk »

Er det kun mig der får en fejl når jeg prøver at åbne den pdf-fil der er på linket???
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Virker for mig
Kim Bjergelefanten Holst
Alene i udbrud

Post by Kim Bjergelefanten Holst »

Rasmus Birk wrote:Er det kun mig der får en fejl når jeg prøver at åbne den pdf-fil der er på linket???
Virker fint hos mig :P
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

nb. kommer ikke (tager til nyt spor design i geeels kl. 10-14), og træner evt. bagefter i Geels.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Det er ikke samme dag Morten ;)
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Det er ikke samme dag Morten ;)
ah, ja, jeg havde den gamle dato i Outlook..... nå, men så overvejer jeg igen :-)
Rasmus Birk
1 omgang efter

Post by Rasmus Birk »

Så har jeg bare en lorte pc.
Må hellere se om jeg kan åbne filen på min arbejds-pc i stedet for...
Post Reply