Gribben den 16/11
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
Andreas: Let nok at sig at du slog los Lohmann's for jeg gik ud efter min 3. punktering (30 km henne) og Jakob var så sød at han ventede og hjalp med at lappe de 2 første gangeAndreasA wrote:Gribben er ca. 95% brede grus stier, men er nu et fint løb alligevel, syn's jeg.Lars Silfverberg wrote:........Mht. Gribben, er det så ikke et løb man godt kan undvære? Har hørt at det er 80% grusstier - altså et landevejsløb i skoven...Philip Brint wrote:Slush datoerne er rykket en uge tidligere. 8-9/11.
(jeg slog også Los Lohmans sidste år, tror nu ikke de vidste vi kørte om kap)
ikke decideret Mtb, men super på Cross'eren, hvis man har så'en en..
og din datter har jo mange føsdage foran sig, nap du bare enkeltstarten med...
hilsner
A

Man kan undvære alle løb, det er kun et spørgsmål om penge og temperament, men jeg syntes at Gribben er et udemærket løb selvom det er på grusstier!
Lars: Mon ikke du kan indpasse en runde på enkeltstarten når tidspunktet opgives 2-3 dage i forvejen? Hvis du ikke kører så ender du vel sidste med 2 strafpoint for første cup og skal så starte sidst alle øvrige gange????
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
- Lars Silfverberg
- Helt uden hænder!
Så skal jeg have overnaturlige diplomatiske evner. Tør slet ikke at foreslå min kæreste et sådan kompromis. Det ville være lettere at skabe fred i MellemøstenJan Lohmann wrote: Lars: Mon ikke du kan indpasse en runde på enkeltstarten når tidspunktet opgives 2-3 dage i forvejen? Hvis du ikke kører så ender du vel sidste med 2 strafpoint for første cup og skal så starte sidst alle øvrige gange????

Argh - som om kalenderen ikke er svær nok at få til at gå op i forvejen! Nå, så skal der forhandles med overkommandoen igen!Philip Brint wrote:Slush datoerne er rykket en uge tidligere. 8-9/11.
...iøvrigt perfekt timing at jeg skal løbe marathonløb d. 2/11 - så er benene jo maks. friske d. 8/11

/Tobias
Nu også med carboing racercykel
Nu også med carboing racercykel
hehe, det lyder li'som hjemme hos mig....Lars Silfverberg wrote: Så skal jeg have overnaturlige diplomatiske evner. Tør slet ikke at foreslå min kæreste et sådan kompromis. Det ville være lettere at skabe fred i Mellemøsten

det goe ved startboxene er jo at der står noget a'la: "du skal placere dig der hvor du mener du høre hjemme, hvis dit navn ikke står på skiltene" sååå... mon ikke du finder en passende startplads til resten af af slush'erne..
A
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.
http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
- Lars Silfverberg
- Helt uden hænder!
Ja, vi kan jo alle herinde blive enige om, hvad der er vigtigst. Det er straks sværere at nå til enighed i et totalitært kvindestyret hjemAndreasA wrote:hehe, det lyder li'som hjemme hos mig....Lars Silfverberg wrote: Så skal jeg have overnaturlige diplomatiske evner. Tør slet ikke at foreslå min kæreste et sådan kompromis. Det ville være lettere at skabe fred i Mellemøsten![]()
det goe ved startboxene er jo at der står noget a'la: "du skal placere dig der hvor du mener du høre hjemme, hvis dit navn ikke står på skiltene" sååå... mon ikke du finder en passende startplads til resten af af slush'erne..
A

Når der nu bliver lavet en prolog, kan det jo være at man stryger det med det frivillige og kræver at man skal placere sig i forhold til prologens rækkefølge.AndreasA wrote:det goe ved startboxene er jo at der står noget a'la: "du skal placere dig der hvor du mener du høre hjemme, hvis dit navn ikke står på skiltene" sååå... mon ikke du finder en passende startplads til resten af af slush'erne..
A
Det kan vi med enkeltafdelingerne jo håbe på, da vi jo altid vil være "nødt" til at stille os hvor vi har lyst, idet vi ikke må køre prolog eller bliver listet i startboxene.
-
- 3000+ posts = spammer
Spar 100 - tilmeld dig inden den 20 i denne md: http://www.cchillerod.dk/gribben2008.pdf
Jeg regner med at deltage, andre?
Jeg regner med at deltage, andre?
- Rasmus Birk
- 1 omgang efter
-
- 3000+ posts = spammer
- Kim Bjergelefanten Holst
- Alene i udbrud
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
-
- 3000+ posts = spammer