Mig og Kenneth startede nede bagved med en aftale om at tage det med ro, og så give den gas de sidste 20 min, og se hvem der holdt distancen. Men som det altid er så blev tempoet skruet opaf konstant og vi lå og battlede for at komme fremaf. Det gik super og første omgang var hurtigt overstået.
På anden omgang smuttede mit baghjul på en rod opaf, og jeg hakkede knæet i styr/frempind, jeg måtte sunde mig lidt og slap derfor Kenneth, de næste 20 min's tid blev der trillet stille og roligt, indtil jeg mødte Jannik på toppen af "Bakken" og vi fuldes videre de næste 10 min's tid, indtil en Kent kom farende bagfra. Jeg smuttede videre med Kent, men kunne mærke knæet var meget irreteret over slaget, og da vi nåede målet nappede jeg en pause inde i mål hos Jakob... besluttede mig at der jo stadig var lidt tid endnu, så jeg svingede ud for at nappe en omgang mere, og måske endda nå det inden lukketid kl 13.
Knæet blev bedre og bedre, og efter godt 4-5 km så jeg Kent igen. Efter en kort hilsen og en "erhmmm Så køre vi" var jeg afsted med en prustende Kent på hjul..... det holdte ikke længe

2t 4m stod den på da jeg nåede mål.. Langt fra tilfredsstillende, men efter en hel sommer uden træning, og massere af Weissbeer, så kan man ikke forvente det store.
Den næste månedes tid står på Cykling Cykling Cykling... og lidt løb... og Inlinners når solen skinner...... så man er klar til Coastzone Århus
Jais.. du kan godt begynde at varme op.... hvis du vil hænge på næste gang