Tur tirsdag kl 18 ved kiosken
Tur tirsdag kl 18 ved kiosken
Er der nogle der vil med. Køre på den røde. Og måske lidt interval.
Kom frisk
mvh Torben
Kom frisk
mvh Torben
-
- Ny på Hustleren
-
- Ny på Hustleren
Ups - min kæreste har mindet mig om at vi får gæster i aften. Uden dog at hun siger det direkte formoder jeg det betyder noget i retning af at jeg nok hellere må udsætte min tur (eller forberede mig på dræbende stilhed og at soveværelset er lukket område). Jeg må nok hellere lade være med at tage nogen chancer så jeg er nød til at melde fraKristoffer wrote:Kommer

God tur.
- Anatasia 'Prinsessen'
- Helt uden hænder!
- Anatasia 'Prinsessen'
- Helt uden hænder!
Det var hårdt synes jeg! Især når man skal prøve at følge med på BoS' intervaller, som kun var opvarmning
Tak til dig Torben for at være guide.
Casper, en anden gang må du ikke forskrække mig sådan
Dagens lektie jeg har lært: Man må aldrig sige nej til at køre intervaller, og man cykler altid op ad bakker.

Tak til dig Torben for at være guide.
Casper, en anden gang må du ikke forskrække mig sådan

Dagens lektie jeg har lært: Man må aldrig sige nej til at køre intervaller, og man cykler altid op ad bakker.
**Prinsesse på 2 hjul - MTB skal køres med stil**
Re: Tur tirsdag kl 18 ved kiosken
Var det ikke dig, der i et styrt tabte et par briller på det røde spor sidste uge? Der er én, der har fundet nogle briller - se Messageboard på mtb.dk.Torben wrote:Er der nogle der vil med. Køre på den røde. Og måske lidt interval.
Kom frisk
mvh Torben
Nu kan det da kun gå fremad....
Re: Tur tirsdag kl 18 ved kiosken
Det var mig. Jeg var så heldig at finde dem dagen efter.Kent wrote:Var det ikke dig, der i et styrt tabte et par briller på det røde spor sidste uge? Der er én, der har fundet nogle briller - se Messageboard på mtb.dk.Torben wrote:Er der nogle der vil med. Køre på den røde. Og måske lidt interval.
Kom frisk
mvh Torben
men tak alligevel