Hey
Da kondien ikke er i top, så tænkte jeg at jeg kunne øve teknikken lidt
Men hvor kan man finde noget teknisk svært at køre på? Jeg bor selv i kirke værløse, og har kørt i den del af det røde spor der ligger i jonstrup og vestlige del af hareskoven, men syntes ikke rigtigt der var meget svært ved det
Så nogen der kan fortælle mig hvor man finde noget der er egnet? Må meget gerne være inden for en rimelig afstand, da jeg bliver nød til at cykle derhen.
Den del af det røde spor der ligger langs med Furesøen er en sjov rute med nogle gode op og nedkørsler (syntes jeg) og området mellem Bagsværd sø og Furesøen byder også på mange gode spor.
Hvis du vil lidt længere væk, så er det hvide spor rimligt teknisk, men der er også en del bakker... - Dog kører man op/ned af de samme bakker, så jeg tror at det vil være relativt nemt at springe nogle af opkørslerne over...
Anders Krogh wrote:
Så nogen der kan fortælle mig hvor man finde noget der er egnet? Må meget gerne være inden for en rimelig afstand, da jeg bliver nød til at cykle derhen.
men der er godt nok langt til det hvide spor/midtsjælland på cykel.. ;o)
Geels Skov har også nogle pænt nasty op og nedkørsler, og så er den ikke så stor, så du for prøvet dem mange gange..
Hilsner
A'et
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.