Hej med jer :D

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
Post Reply
Anders Krogh
Ny på Hustleren

Hej med jer :D

Post by Anders Krogh »

Hey
Mit navn er Anders.
Jeg er en dreng på 17, snart 18. Jeg går i 3.g på HTX Lyngby, og så skal det da ikke være en hemmelighed at jeg interessere mig for World of Warcraft(som er et computerspil). :P
Jeg har købt mig en MTB i foråret og har kørt lidt i det røde spor, omkring Jonstrup og Hareskoven. Men jeg er tit for doven og kommer ikk rigtigt nok ud på cyklen. Så jeg har brug for nogle at køre med, både fordi at det nok gør det en hel del sjovere og fordi at jeg jo bliver nød til at komme ud i skoven hvis der byder sig en mulighed for at køre med nogle andre. :P
Jeg er som sagt nybegynder, men syns det går okay. Jeg har på ingen måde nogen god kondi, da jeg stoppede med fodbold for 4-5 år siden, og ikke har lavet andet siden.

Men jeg har fået anskaffet mig en hjelm, sådan at jeg kan komme ud og køre med jer. (og self. fordi det altid er klogt med en hjelm)
Men da jeg ikke rigtigt kan komme så langt væk uden at skulle cykle derhen, så ville turere i det røde spor passe mig perfekt. Så hvis der er nogen der planlægger en tur for begyndere så ville det bare være super fedt at komme ud og køre med jer. :D

Jeg kunne godt tænke mig at kørere en hel del mere end jeg gør nu, så jeg kan komme i bedre form, og evt. prøve nogle små løb osv.. Lige nu er det min kondi der holder mig tilbage. (Sikkert også min teknik :P)

Hvis det interessere nogen, så køre jeg på en Giant Terrago Trail som jeg syntes er helt fantastisk :D http://www.cykelgalleri.dk/html/gal_vis ... &ipc=30633

Håber at kunne komme ud og køre med jer! (Begynder/let trænet)

Undskyld for Wall-of-text :P
Christian Andersen
Yndlingsfarve: Grøn

Post by Christian Andersen »

Hey anders!

Du skal da være meget velkommen.. Hold øje med turene inde på Mountainbike:

http://www.teamhustler.dk/forum/viewforum.php?f=2

Og når der er begynder ture skriver du bare på om du kommer eller ej..

Vi køre tit på det røde spor eller i omegnen..

Ses derude

Christian
Nu med GF - SuperCaliber.!!!
BoT
Bagfra højre-om!

Post by BoT »

Du kan allerede tage med på nogle af de ture, der bliver slået op i forummet.
Jeg kører med min søn Mathias på 11 en aften i næste uge (sikkert onsdag) så der kan du helt sikkert være med, men jeg lægger først turen på, når jeg er sikker på at det passer med planerne.
Ellers planlægger jeg indtil videre med at holde vores næste organiserede nybegynderdag søndag den 17. august kl 10 fra kiosken Get2Go ved Bøndernes Hegn (og så ud på dele af af det røde spor).
Hanne
Med nyvasket cykel

Post by Hanne »

Hej Anders

Velkommen til Teamhustler - Der er et væld af ture lige i øjeblikket, men jeg vil anbefale dig at tage med på turen den 17 august.
Ellers så spørg bare løbende på boardet om nogen vil med. Der er næsten altid nogen der har tid.

Mange hilsner
Hanne
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Heunicke
Med nye kabler

Post by Heunicke »

hey Anders

velkommen til.. ses derude..

og så er det ellers bare at gøre som christian skriver... :D
Impossible is nothing...!!!
Kent
En kop latex tak

Post by Kent »

Velkommen Anders :)
Nu kan det da kun gå fremad....
Anders Krogh
Ny på Hustleren

Post by Anders Krogh »

Tak for den varme velkomst. :D
Jeg vil holde et skarpt blik på forum siden, så jeg kan se når der kommer noget hvor jeg har mulighed for at deltage. :P
Michael J
Set uden lys

Post by Michael J »

Velkommen til :D
Post Reply