Tur den 1 august kl 10
- Hanne
- Med nyvasket cykel
Tur den 1 august kl 10
Loller og jeg kører igen fredag formiddag kl 10. Mødestedet er ved Get2go kiosken.
Tempo bliver nok moderat ( vi prøver ihvertfald )
Alle er velkomne til at tage med
/Hanne
/Hanne
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
- Casper Ortvald
- Set på landevejen!
hmm self... endelig en tur på min "fredags"-fri... og så kan jeg ikke..
Vi drager mod Thy, Til lands vands og i luften, for en ordentlig omgang løb/cykling/inliners/kano/reb-ting....
Vi = mig og Anders, på hold med to andre, og Dorte (Telemark), er med for at hjælpe WAT-tøserne... ellers kommer de vel aldrig i mål
I må ha en lækker tur...
Vi drager mod Thy, Til lands vands og i luften, for en ordentlig omgang løb/cykling/inliners/kano/reb-ting....
Vi = mig og Anders, på hold med to andre, og Dorte (Telemark), er med for at hjælpe WAT-tøserne... ellers kommer de vel aldrig i mål

I må ha en lækker tur...
'''You're just jealous because the voices only talk to me.'''
- Gudmundseth
- Uden hjælpemotor
har du et link til Thy?Casper Ortvald wrote:hmm self... endelig en tur på min "fredags"-fri... og så kan jeg ikke..
I må ha en lækker tur...
Ud på tur - aldrig sur. http://utpaatur.org/blog
- Charlotte vM
- Bagfra højre-om!
http://www.klatreklub.dk/multisport/multispo.htmGudmundseth wrote: har du et link til Thy?
"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
Følg livet på landet!
- Niels Haslov
- Nu med støttefod
Respekt Casper - God turCasper Ortvald wrote:hmm self... endelig en tur på min "fredags"-fri... og så kan jeg ikke..
I må ha en lækker tur...

Cykler du - eller hykler du
Re: Tur den 1 august kl 10
Gælder det også en helt ny på boardet?Hanne wrote:Loller og jeg kører igen fredag formiddag kl 10. Mødestedet er ved Get2go kiosken.
/Hanne
Jeg har dog kigget med et stykke tid.
Jeg er lige vendt tilbage til MTB efter en 5 års pause grundet tilføjelse af kone og børn, så jeg er ikke helt uvandt med MTB. Men formen er nok ikke helt som i gamle dage.
---
Thomas
- Hanne
- Med nyvasket cykel
Du er meget velkommen 
/Hanne

/Hanne
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
- Peter 'TB'
- BOFH
Super! Jeg skal prøve ikke at sinke jer for megetHanne wrote:Du er meget velkommen
/Hanne

---
Thomas
- Alice 'Cooper'
- Yndlingsfarve: Grøn
Husker nu nogen WAT tøser som kom hurtigere i mål end Hustlerne sidste gang.Casper Ortvald wrote:hmm self... endelig en tur på min "fredags"-fri... og så kan jeg ikke..
I må ha en lækker tur...

Tak for lån af Dorte men tror nu ikke du får hende tilbage ser ud til at blive en mere permanent ordning....
Vi ses derovre, du skal nok regne med lidt mere løb og diverse denne gang.
Al træning er god Adventure træning!
Husk 600 gr grønt om dagen.
Husk 600 gr grønt om dagen.
- Peter 'TB'
- BOFH
- jannik 'lordy' stuhr
- Bagfra højre-om!
- Charlotte vM
- Bagfra højre-om!
Tak for en hyggelig tur! Sporet var tørt som vanligt, og vejret var med os!
Efter at mit ret uheldige hvepsestik blev ved med at hæve og gøre ondt, samtidig med at jeg fik kvalme og blev svimmel tænkte jeg at jeg hellere lige måtte ringe til lægen.
Hun sagde at jeg ikke skulle komme til hende, men i stedet skynde mig på skadestuen da hun ikke kunne tage ansvar for det, når det var i læben jeg var blevet stukket. (Ikke tage ansvar? Var hun ikke læge?!).
Anyways, så kørte jeg lige over forbi skadestuen, hvor de skyndte sig at placere mig liggende inde på en stue - man skal tilsyneladende holde sig ro efter sådan noget...
Efter jeg havde ligget der i 10 minutter kom der en læge for at tilse mg (det er vist en ny rekord!), men han kunne ikke selv vurdere hvad der skulle gøres, så han skulle lige tale med overlægen.
Efter at de havde snakket frem og tilbage endte de med at give mig nogle piller som jeg skal tage de næste 3 dage, og et strengt påbud om at jeg skal skynde mig på skadestuen hvis jeg får det værre, på nogen måde.
Pyha, sikken en masse postyr på grund af sådan en lille hveps...

Efter at mit ret uheldige hvepsestik blev ved med at hæve og gøre ondt, samtidig med at jeg fik kvalme og blev svimmel tænkte jeg at jeg hellere lige måtte ringe til lægen.
Hun sagde at jeg ikke skulle komme til hende, men i stedet skynde mig på skadestuen da hun ikke kunne tage ansvar for det, når det var i læben jeg var blevet stukket. (Ikke tage ansvar? Var hun ikke læge?!).
Anyways, så kørte jeg lige over forbi skadestuen, hvor de skyndte sig at placere mig liggende inde på en stue - man skal tilsyneladende holde sig ro efter sådan noget...

Efter jeg havde ligget der i 10 minutter kom der en læge for at tilse mg (det er vist en ny rekord!), men han kunne ikke selv vurdere hvad der skulle gøres, så han skulle lige tale med overlægen.
Efter at de havde snakket frem og tilbage endte de med at give mig nogle piller som jeg skal tage de næste 3 dage, og et strengt påbud om at jeg skal skynde mig på skadestuen hvis jeg får det værre, på nogen måde.

Pyha, sikken en masse postyr på grund af sådan en lille hveps...

"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
Følg livet på landet!
- jannik 'lordy' stuhr
- Bagfra højre-om!