Fredag 25. formiddag Det Hvide Spor
Fredag 25. formiddag Det Hvide Spor
Jeg tager Mathias med på en enkelt tur rundt på det Hvide Spor (ved Avnstrup på midtsjælland) i morgen formiddag.
Der er lige blevet frigivet op til 2 pladser i bilen med cykler. Vi trækker på de svære steder så alle kan være med. Man kan også godt tage to runder selv, så venter vi.
Vi kører fra Virum ved 10 tiden og kan tage folk med "på vejen" (dvs næsten alt Storkøbenhavn med undtagelse af de fortabte sjæles ø).
Der er lige blevet frigivet op til 2 pladser i bilen med cykler. Vi trækker på de svære steder så alle kan være med. Man kan også godt tage to runder selv, så venter vi.
Vi kører fra Virum ved 10 tiden og kan tage folk med "på vejen" (dvs næsten alt Storkøbenhavn med undtagelse af de fortabte sjæles ø).
- jannik 'lordy' stuhr
- Bagfra højre-om!
- jannik 'lordy' stuhr
- Bagfra højre-om!
- Charlotte vM
- Bagfra højre-om!
Hvis det kan lade sig gøre, så hopper jeg gerne til på den sidste plads...
"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
Følg livet på landet!
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
Det blev varmt og det var hårdt. Ingen af os havde været på det hvide spor før og vi blev ikke skuffet. Tilstanden lige nu var perfekt. Et meget tekniskt spor med næsten umulige sektioner. Der blev lige sat en fod eller to
Mathias er godt brugt nu og jeg må faktisk indrømme at jeg kan da mærke det i lårbasserne.

Mathias er godt brugt nu og jeg må faktisk indrømme at jeg kan da mærke det i lårbasserne.
- jannik 'lordy' stuhr
- Bagfra højre-om!
- Charlotte vM
- Bagfra højre-om!
Ja, for søren da, det var et fedt spor - når man lige har kørt det et par gange tror jeg at det er lige i øjet! Tak for en god tur; er lidt spøndt på at se hvordan benene har det i morgen...
P.s. Man kan ikke rive hverken en 50´er eller en 100-lap over på omtalte måde - turde ikke at prøve med en 500 kr. seddel...

P.s. Man kan ikke rive hverken en 50´er eller en 100-lap over på omtalte måde - turde ikke at prøve med en 500 kr. seddel...

"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
Følg livet på landet!