Tirsdags tur kl. 18. start ved helmsvej.

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Niels Haslov
Nu med støttefod

Post by Niels Haslov »

Henrik Johannesson wrote:Jeg er med på interval holdet så vi kan få lidt åndedrætsbesvær :lol:
Så kommer David og jeg lige forbi Helmsvej...så vi kan køre noget interval-ræs :oops:
Cykler du - eller hykler du
Casper Fabricius
Mudderkonge

Post by Casper Fabricius »

kommer ikke, min cykel er til rep. efter en tur på Hillerødmotorvejen med 90 km/t :-(
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Casper Fabricius wrote:kommer ikke, min cykel er til rep. efter en tur på Hillerødmotorvejen med 90 km/t :-(
Havde du glemt at spænde cyklen fast?
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Dan
Downhill konge

Post by Dan »

Casper Fabricius wrote:kommer ikke, min cykel er til rep. efter en tur på Hillerødmotorvejen med 90 km/t :-(
:D :D :D Kun 90 km/t?? Hvad er det for en gammel spand du kører rundt i?? :wink:
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

og så den mere positive :-)

Godt at høre du er kommet i super form, bliver fedt at se til næste dust med Casper F. oppe foran, trække hele feltet :roll:
Rasmus Birk
1 omgang efter

Post by Rasmus Birk »

Jeg har vist aldrig haft min MTB oppe på 90 km/t - og hvad lavede du i øvrigt ude på Hillerød motorvejen på cykel??? :shock:
BoT
Bagfra højre-om!

Post by BoT »

Tak for idag. Vi delte os op i et interval hold og et hygge hold, som tog den røde på Hareskov siden. Alle kunne følge godt med og kun enkelte (Kent) skulle spurte lidt :-)
Vi fik endda set interval drengene en enkelt gang drøne forbi.
Den nye Steen A klarede rødder og huller fint (eller rettere ligeså fint som os andre...). Jeg var ikke ked af at have taget de store knopper og sat dæmperen på "Sofa".
Heunicke
Med nye kabler

Post by Heunicke »

Hey..

tak for endnu en smuk og hyggelig tur idag på det røde spor...

godt at få lidt kilometer i benene... og heldigvis var skovbunden ikke så slem som det kunne have været, når man tænker på det regn vejr der hærgede igår.. :D

ser frem imod nightride torsdag, hvis lyset når at komme..
HenrikJ
Stuntcyklist!

Post by HenrikJ »

Intervalholdet havde også en god aften med 4x4 "heat" med høj puls. Ialt blev det til 41 km med de 32 som interval.
Desværre for David, måtte han udgår da kranken blev løs. Surt på en 3 md. gl. fuldblodsracer :(
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
Christian Andersen
Yndlingsfarve: Grøn

Post by Christian Andersen »

Tak for i dag.. Super tur igen!!

Og til kent... Næste gang vi spurter må du hellere
sætte den op på den store klinge hvis du skal følge med
far her... :lol: :lol: :lol:

Ses Christian
Nu med GF - SuperCaliber.!!!
Kent
En kop latex tak

Post by Kent »

Endnu en skøn dag i skoven og jeg tror nok lige at David, Niels og Henrik vil komme til at ærgre sig til næste Dustcup når de ser resultat af vores træning i dag som bestod af teknik træning, spurter, brokørsel, stejle opkørsler, englehop og til sidst intervaltræning sammen med Hørsholmerne på kælkebjerget :lol: :lol:

Og Christian - det vil komme til at koste dig 25 placeringer til Dustcuppen at du halverede den sidste bakketræning i dag :party:
Nu kan det da kun gå fremad....
Niels Haslov
Nu med støttefod

Post by Niels Haslov »

Ja - super aften i intervalgruppen. Gode og tætte fights -høj puls og godt humør.
Cykler du - eller hykler du
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Endnu en dejlig tur i det grønne med de grønne. Hyggeligt tur med bl.a vor nyeste Hustler Steen A og rart se at BoT er på vej tilbage til den gamle form ;-)

Gerne igen.
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Post Reply