Ja fed dag i skoven. Ja Bo , jeg undrede mig længe over hvem den hustler var foran mig, jeg vidste Hr. gud var foran, og ham kan jeg åbentbart ikke følge med, det var superflot kørt (og så til Michael). Da jeg kom op til Marie på 3 omgang havde jeg lige kørt fra en gruppe på 5mand efter grusstykket og op ad bakken, og der hang Marie noget i det, men efter lidt pep-talk var hun ikke til at styre, og jeg kunne faktisk ikke køre fra hende. Da du så trak fra op ad bakken var der udsolgt (jeg kunne alligevel ikke høre hvad du råbte), og midt på 4 omgang var jeg helt bustet, og selvom jeg kunne se jer begge nu & da, måtte jeg opgive at hente.
Jeg blev ellers udsat for lidt og hvert igår, en gav mig en "racer" skulder, så jeg røg i mudderet, fordi vi begge mente at have ret til "det goe spor" og jeg heller ikke ville gi mig...... og tabte derved 10 pladser i klisteret. og bagefter styrtede først en og dernæst en mere LIGE foran mig, men takkket være min gode teknink og hurtige ego (læs HELD) lykkedes det at undgå begge, selvom jeg var tæt på at få 5 ryttere i nakken (jeg der ligger altid nogle efter mig

)
Det var en hård omgang, og min blodprocent er helt nede på 8.0 idag (da jeg blev tappet)... hmm hvad er jeres ? Min har altid været ret lav 8-9.