Hej
Så ruller intervaltoget igen
Vi kører på den velkendte tirsdadsrute og giver den fuld gas med 3 x 4 runder. Ja vi ligger en runde mere på hvert interval så vi kommer til at kører ca 3 x 17-19min.
Vi skal måske overveje en anden rute da der var en del trafik på ruten sidste gang - hvis nogen har forslag til en rute på ca. 2km med en god bakke på vil det være fint
Kom frisk og få luften skiftet ud i lungerne et par gange
Michael
Regner også med at komme. Hvis jeg ikke er ved Helsmvej kl. 18, så må I køre, så prøver jeg at fange jer ved intervalruten (medmindre den ændres...så kan det jo være lidt svært)
Niels Haslov wrote:Regner også med at komme. Hvis jeg ikke er ved Helsmvej kl. 18, så må I køre, så prøver jeg at fange jer ved intervalruten (medmindre den ændres...så kan det jo være lidt svært)
Ruetn ændres ikke til i morgen - men hvis der er mange på ruten i morgen kan vi overveje at finde en anden rute
Jeg havde heller ikke forstået at der var H12 arbejdsdag i morgen aften - der er meldt ud at der skal pakkes goodiebags og man har de folk der skal bruges. Hvis der er behov for mere hjælp så sig det dog
Gudmundseth wrote:Jeg havde heller ikke forstået at der var H12 arbejdsdag i morgen aften - der er meldt ud at der skal pakkes goodiebags og man har de folk der skal bruges. Hvis der er behov for mere hjælp så sig det dog
Der skal ikke bruges flere folk, se tråden om goodiebags.
Så tag i andre bare ud og cikle.