Lørdag d. 12

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Tobias
Fås den i carbon?
Posts: 1197
Joined: 27 Feb 2008, 16:51
Location: Birkerød

Lørdag d. 12

Post by Tobias »

Jeg forventer at køre to til tre timer i Store Dyrehave lørdag d. 12 kl 10.

Jeg kørte rundt i søndags mange gode spor, dog kender jeg ikke nogle specifikke ruter, men tiden går hurtigt. Det er en rimelig stor skov og for mig nyt, til en afveksling :?
User avatar
Gudmundseth
Uden hjælpemotor
Posts: 392
Joined: 18 Dec 2007, 22:42
Location: Trondheim - Norge
Contact:

Post by Gudmundseth »

lyder spændende - måske Marianne og jeg møder op :lol:
Ud på tur - aldrig sur. http://utpaatur.org/blog
User avatar
Kent
En kop latex tak
Posts: 1140
Joined: 05 Sep 2007, 22:50
Location: Frederiksberg

Post by Kent »

Jeg tror jeg er klar men skal lige finde ud af, om jeg skal i skoven lørdag eller søndag - jeg giver besked lidt tættere på.... :)
Nu kan det da kun gå fremad....
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Jeg vil gerne med kl.?. hvor?

Jeg var for hurtig. kl 1000 all right, men hvor i St. Dyrhave?
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Tobias
Fås den i carbon?
Posts: 1197
Joined: 27 Feb 2008, 16:51
Location: Birkerød

Post by Tobias »

Ja klart! kl. 10.00 ved parkeringspladsen på Kirkeltevej og Frederik 7's vej (en skovvej)

Jeg kan ikke finde ud af at indsætte et billed.... :x [/img][/url]
User avatar
BoT
Bagfra højre-om!
Posts: 1085
Joined: 31 Aug 2006, 22:45

Post by BoT »

Da Jan også tager med og har kvæstede knæ ligsom jeg, tør jeg godt være med til en enkelt omgang, hvis I lover at tage hensyn til os. Nu er det næsten også et år siden jeg sidst tog grønt på :-)
Jeg står gerne for at vise dust '06 ruten frem. Den er rimeligt flad og så varieret som det er muligt i St. Dyrehave. Efter en omgang kan de unge jo ræse for sig selv et par ture til.
Hvis vi er rigtig heldige kan det jo være at vi kan lokke andre med ud som Jakob, Loller, Fru Gud eller sågar Casper F?
User avatar
AndreasA
3000+ posts = spammer
Posts: 3666
Joined: 18 Dec 2007, 13:49
Location: 2500 valby
Contact:

Post by AndreasA »

Yes sir, KL 10 med Razierte ben og godt humør.
Jeg er på...!!!!!!

Vi Ses
Andreas
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.

http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Charlotte vM
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 31 Oct 2006, 18:05
Location: Slangerup

Post by Charlotte vM »

BoT wrote:Da Jan også tager med og har kvæstede knæ ligsom jeg, tør jeg godt være med til en enkelt omgang, hvis I lover at tage hensyn til os. Nu er det næsten også et år siden jeg sidst tog grønt på :-)
Jeg står gerne for at vise dust '06 ruten frem. Den er rimeligt flad og så varieret som det er muligt i St. Dyrehave. Efter en omgang kan de unge jo ræse for sig selv et par ture til.
Hvis vi er rigtig heldige kan det jo være at vi kan lokke andre med ud som Jakob, Loller, Fru Gud eller sågar Casper F?
Det lyder fristende, men da det er noget tid siden jeg har været i skoven, tror jeg at det bliver en lidt for lang tur, når jeg har 25 km. op til skoven - og hjem igen! :wink:
"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Charlotte vM wrote:
BoT wrote:Da Jan også tager med og har kvæstede knæ ligsom jeg, tør jeg godt være med til en enkelt omgang, hvis I lover at tage hensyn til os. Nu er det næsten også et år siden jeg sidst tog grønt på :-)
Jeg står gerne for at vise dust '06 ruten frem. Den er rimeligt flad og så varieret som det er muligt i St. Dyrehave. Efter en omgang kan de unge jo ræse for sig selv et par ture til.
Hvis vi er rigtig heldige kan det jo være at vi kan lokke andre med ud som Jakob, Loller, Fru Gud eller sågar Casper F?
Det lyder fristende, men da det er noget tid siden jeg har været i skoven, tror jeg at det bliver en lidt for lang tur, når jeg har 25 km. op til skoven - og hjem igen! :wink:
Kan vi ikke mødes et sted og ta' dig med??
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

BoT wrote:Da Jan også tager med og har kvæstede knæ ligsom jeg, tør jeg godt være med til en enkelt omgang, hvis I lover at tage hensyn til os. Nu er det næsten også et år siden jeg sidst tog grønt på :-)
Jeg står gerne for at vise dust '06 ruten frem. Den er rimeligt flad og så varieret som det er muligt i St. Dyrehave. Efter en omgang kan de unge jo ræse for sig selv et par ture til.
Hvis vi er rigtig heldige kan det jo være at vi kan lokke andre med ud som Jakob, Loller, Fru Gud eller sågar Casper F?
Det lyder hyggeligt Bo. Jakob er efter alt sandsynlighed på arbejde da det er lørdag!
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Charlotte vM
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 31 Oct 2006, 18:05
Location: Slangerup

Post by Charlotte vM »

Jan Lohmann wrote:Kan vi ikke mødes et sted og ta' dig med??
Ihh, hvor er I bare betænksomme!
BoT har også tilbudt mig et lift, så det har jeg sagt ja til (der er nemlig kortere til Virum, end Farum :wink: ). Så nu må vi se om I fortryder det, når I at min MTB-form er i bund.. :oops:
"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
User avatar
Kent
En kop latex tak
Posts: 1140
Joined: 05 Sep 2007, 22:50
Location: Frederiksberg

Post by Kent »

Jeg er klar til at få rørt benene. Skal bare lige have gearet justeret igen igen igen igen - vi ses :D
Nu kan det da kun gå fremad....
User avatar
John Bo Christensen
Fås den i carbon?
Posts: 1184
Joined: 21 Oct 2007, 12:57
Location: Søborg

Post by John Bo Christensen »

Vi ses i morgen ....

Mvh John.
We apologize for the inconvenience.
User avatar
John Bo Christensen
Fås den i carbon?
Posts: 1184
Joined: 21 Oct 2007, 12:57
Location: Søborg

Post by John Bo Christensen »

Husk at køre efter Frederik 7 Vej og ikke Frederik VII - begge er en mulighed omkring Hillerød :-)

Mvh John.
We apologize for the inconvenience.
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

John Bo Christensen wrote:Husk at køre efter Frederik 7 Vej og ikke Frederik VII - begge er en mulighed omkring Hillerød :-)

Mvh John.
Nu er jeg forvirret på en højere plan. Afhængig af hvilket kort man læser så hedder den samme vej Frederiks 7's vej eller VII's vej og den ligger i Allerød. Så det bedste vil nok være mere at fokucere på Kirkeltevej en sidevej til kongevejen (til højre i en rundkørsel, hvis man kommer fra København)

http://www.findvej.dk/?longitude=12.372 ... &maptype=1
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Post Reply